Stikking i magen..

Majjj89

Betatt av forumet
Noen som har hatt sånn rar vondt i magen, nederst på sia av magen liksom. er nesten som å ha sting. er vanskelig å stå oppreist, da stikker det som f*** i magen. og vondt når jeg trekker pusten dypt. fikk det nå. har kanskje vært sånn i 5minutter. kan det være en annen type voksesmerter? eller er det noe galt ?[:(] har ikke hatt sånn før. ble litt nervøs.. huff.

har hatt d siden e blei gravid e .. slik e fant ut at e kunne vær gravid å tok test :) fått høre at d ikke e nokke gale. at d e vanli.. men fikk beskjed om d blei værre el om smertane forandra se el flytta se  å e blei bekymra så va d allti best å ringe lege å få roa ne nervane. men d va nokke som fleste gravide ville merke (stikking)

Jeg hadde/har den samme stikkinga... snakket med venninnen min som nesten akkurat fikk ei lita jente.. og hun sa at det var "strengene" til livmora som strammet seg fordi livmora vokser.. Har også lest i magasinet Gravid. at det er helt normalt.

jeg har også vært plaget med slike stikkninger, men har hørt det er helt normalt, hadde dette i mitt forrige svangerskap også, så er nok ikke noe å bekymre seg for

Å okei. så godt å høre [:D] det gikk fort over, så da kan det ikke ha vært noe skummelt [:)] er så utrolig redd for å miste. synes det er så mange som mister, en etter en [:(] men man kan jo ikke gå rundt å være paranoid hele tia heller [:)] får prøve å tenke positive tanker!

Back
Topp