Stikking i huden

Lykke i September

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg fikk I dag noe voldsomt stikking I huden og har det fortsatt... Spesielt på ryggen, litt på magen og låret. Men også litt her og der ellers på kroppen... Kan det være tegn på at huden strekkes så mye at man får strekkmerker?
Håper ikke på å få noe mer strekkmerker nå... Fikk noen på puppene tidligere i dette svangerskapet da jeg brukte ullinnlegg, og ellers har jeg noen på lår og rompe fra voksefaser i barndommen. Men magen og ryggen er fin, gyn min skryt av huden min når jeg var der på tirsdag.
Flere som har hatt sånn stikking?

Opplevde slik stikking i uke 25 ca.. Var ganske mye og veldig ubehagelig! Fikk beskjed av jordmor at det kan være slik istedenfor intens kløe, og at det var fordi huden strekker seg. Har ikke fått noen strekkmerker så langt.. Og det hjalp å smøre meg regelmessig med fuktighetskrem/babyolje. :)

Jeg smører meg daglig 1 gang om morgen og 1 gang om kvelden med kokosolje enten økologisk eller ekstra virgin. Og i dag har jeg smurt ekstra

Jeg har opplevd stikking på magen, nesten som om noen stikker i huden min med en knivspiss. Ikke særlig godt! Og jeg ser at der jeg kjenner stikkingen er det kommet små prikker i huden som kommer mest sannsynlig til å bli strekkmerker. Det forekommer også da i de gamle strekkmerkene mine fra sist graviditet :)

Jeg har opplevd stikking på magen, nesten som om noen stikker i huden min med en knivspiss. Ikke særlig godt! Og jeg ser at der jeg kjenner stikkingen er det kommet små prikker i huden som kommer mest sannsynlig til å bli strekkmerker. Det forekommer også da i de gamle strekkmerkene mine fra sist graviditet :)
Ja, det er ikke noe behagelig... Hmm.. vil jo ikke ha disse strekkmerkene... Prøver å smøre ofte...

Back
Topp