Stikking i brystene

Spinam

Glad i forumet
Julegavene 2019
Noen som kjenner noe til det? De siste dagene har jeg kjent veldig stikkinger i området av areola.

Jeg husker jeg fikk det etter fødselen sist. Men er nok ikke unormalt tror jeg. Ting forbereder seg jo i kroppen :)

Det har jeg også hatt de siste dagene. For min del tror jeg at det er kroppen som gjør seg klar for melken[emoji6]

Ja, det får jeg bare regne med. Er veldig vondt bare, eller ubehagelig da.

Ja :) har kosttilskuddet lecithin stående klar sånn at ikke jeg får brystbetennelse når melken kommer bankende på døren etter frøken har kommet ut [emoji28] brukte det sist og har aldri hatt brystbetennelse og ammet i snart to år [emoji1316] så anbefaler det til alle [emoji28]

Ja :) har kosttilskuddet lecithin stående klar sånn at ikke jeg får brystbetennelse når melken kommer bankende på døren etter frøken har kommet ut [emoji28] brukte det sist og har aldri hatt brystbetennelse og ammet i snart to år [emoji1316] så anbefaler det til alle [emoji28]

Hvor får jeg tak i det? Gruer meg maks til amming. Så alle hjelpemidler som kan hjelpe et velkommen her i huset[emoji28]

Hvor får jeg tak i det? Gruer meg maks til amming. Så alle hjelpemidler som kan hjelpe et velkommen her i huset[emoji28]

Tror alle helsekost butikker selger det :) husk å massere puppene hvis de føles støle og amm/pump før de blir helt fulle og harde! [emoji28] Heia heia!

Ikke kjent på stikking, men puppene har blitt ekstremt øm de siste dagene. Og blitt litt større, så spørs om de forbereder seg på å trå til som melkekyr igjen

Man skal IKKE massere hardt. Da kan man presse melken ut i vevet og skade brystene. Man bør kun stryke. Les mer om det her:
https://ammehjelpen.no/artikkel/2/Tette-melkeganger

Nei det er riktig :) lurt å bruke ammehjelpen for det den er verdt! Men første tiden så er det gjerne brystspreng og ikke tette melkeganger som gir ubehag. Da bør man heller ikke pumpe har jeg lest. Jeg tenkte mer generelt etter melken er etablert også :) det er ihvertfall myyye man kan gjøre for å fikse startproblemer :)

Back
Topp