Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det får jeg bare regne med. Er veldig vondt bare, eller ubehagelig da.
Jahar kosttilskuddet lecithin stående klar sånn at ikke jeg får brystbetennelse når melken kommer bankende på døren etter frøken har kommet ut [emoji28] brukte det sist og har aldri hatt brystbetennelse og ammet i snart to år [emoji1316] så anbefaler det til alle [emoji28]
Hvor får jeg tak i det? Gruer meg maks til amming. Så alle hjelpemidler som kan hjelpe et velkommen her i huset[emoji28]
Takk Da må jeg innom helsekosten....neste gsng muligheten byr segTror alle helsekost butikker selger dethusk å massere puppene hvis de føles støle og amm/pump før de blir helt fulle og harde! [emoji28] Heia heia!
Samme har skjedd her! 39+2 i dag.Ikke kjent på stikking, men puppene har blitt ekstremt øm de siste dagene. Og blitt litt større, så spørs om de forbereder seg på å trå til som melkekyr igjen
Man skal IKKE massere hardt. Da kan man presse melken ut i vevet og skade brystene. Man bør kun stryke. Les mer om det her:Tror alle helsekost butikker selger dethusk å massere puppene hvis de føles støle og amm/pump før de blir helt fulle og harde! [emoji28] Heia heia!
Man skal IKKE massere hardt. Da kan man presse melken ut i vevet og skade brystene. Man bør kun stryke. Les mer om det her:
https://ammehjelpen.no/artikkel/2/Tette-melkeganger