Stikker

*dreamer*

Forumet er livet
Da er jeg endelig stikker[:D]
Det var kjempeskummelt! Mamma kom innom med noen bøker hun har lånt for meg, og siden hun vet at vi skal ha ivf så spurte jeg om hun kunne være her mens jeg satt sprøyta. Det hjalp å ha henne som psykisk støtte[8D] Jeg kløna litt, men fikk til slutt sammen sprøyta. Det var ganske ekkelt da jeg sto med sprøyta vendt mot magen, men da var det bare å "kjøre på". Og det var jo ikke vondt i det hele tatt[:D]

Er det normalt at det kommer ut litt når man tar ut sprøyta?[8|]

Så flink du er..jeg syntes det var kjempe skummelt[8D][8D]!!
GRATULERE SOM STIKKER[:)]

Ja det er normalt at litt kommer ut igjen..men hold spissen inne i ca10 sek før du tar ut spissen!! Det skal hjelpe!

Tuusen takk!![:D][:D]

Så godt å høre at det er normalt. Jeg holdt den bare inne i 5 sek, så i morgen skal jeg prøve 10. Slipper du opp huden før du tar ut sprøyta? (hvis du skjønner hva jeg mener[8D])

Gratulerer som stikker. Super flink er du. [:)]
Jeg gjorde det ikke selv før jeg måtte (da samboer ikke var hjemme)

Tuusen takk!![:D][:D]

Så godt å høre at det er normalt. Jeg holdt den bare inne i 5 sek, så i morgen skal jeg prøve 10. Slipper du opp huden før du tar ut sprøyta? (hvis du skjønner hva jeg mener[8D])

Jeg slapp opp huden før jeg insjiserte jeg! Altså: Tok tak i magefettet, stakk, så slapp jeg opp taket jeg hadde i magefettet for å få et godt tak på pennen, så injiserte jeg! Brukte allt to hender på pennen...men til å holde den støtt og en til å trykke inn stempelet med[:)]

*Bobbo*: Tusen takk[:D] Sambo er veldig lite glad i sprøyter, så jeg hadde ikke sjans til å få han til og gjøre det[8D]

Marje83:
Det var kanskje en lur måte å gjøre det på[;)] Jeg holdt i magefettet hele tiden jeg[8D]

Du behøver ikke å holde i magefettet hele tiden!! Spissen er jo inne i fettet selv om du slipper opp. Og er greit å slippe å streve med å prøve å holde pennen støtt samtidig som du injiserer med en hånd[:D]

Jepp..litt lurt er det jo..hehe[:D]!!¨
Lykke til videre[:)]

(er spl, så har jo lært dette på skolen og praktiserer det hver dag på jobb)

hehe...er ihvertfall slik jeg har lært det...hihi.[:D]!!

Tusen takk for det! Skal ta test før sambo drar på jobb for han skal se på testen først...hihi[8D]... han mener det er måten å få den positiv på ettersom den alltid har vært negativ når jeg har sett[8D] (tror egentlig at det går litt på at han vil gjøre noe oppi denne prosessen..blir jo lite fokus på gutta[8D])
Ingen mens ennå...så er jo litt håp på pos test!!
Skal oppdatere når jeg står opp i morgen (legger meg nok igjen etter testen...er så sinnsykt trøtt omdagen..hihi)

Klem

Åååå så spennende!!![:D]
Hvis det funker, så skal jeg få sambo til å se når jeg skal teste[8D]
Jeg har sååå stor tro på at testen kommer til å bli positiv! Gleder meg til jubeltråd fra deg i morgen tidlig[;)]
Klem

Så flink du er, *dreamer*! [:D]

Godt å høre at det ikke var vondt[:)]

Gratulerer som stikker[:D][:D][:D] da var du i gang,og KJEMPE FLINK var du!! nå kommer det til å gå som en drøm fremover!!

det er som Marje sier,helt normalt at det kommer noen dråper ut etter at du har satt den. prøv å holde den inne i ti sekunder[:)]

Tjohooooo,nå nærmer det seg!!

stooooor bamseklem!![;)]

ORIGINAL: *dreamer*

Åååå så spennende!!![:D]
Hvis det funker, så skal jeg få sambo til å se når jeg skal teste[8D]
Jeg har sååå stor tro på at testen kommer til å bli positiv! Gleder meg til jubeltråd fra deg i morgen tidlig[;)]
Klem

ja,marje-i morgen kommer jeg til å sitte her HELE dagen å vente på positive nyheter[:D][:D][:D]
spennende!!

Gratulere som stikker! [:)]

Jeg slipper opp litt og litt huden etterhvert som jeg trykker inn væsken. Så holder jeg nålen inne i et par sekunder. Drar den litt ut og holder litt til før jeg tar den helt ut. Ingen dråper til spille da [;)][:)]

Gratulerer så mye som stikker vennen!![:D] Det er skummelt å sette sprøyta første gangen ja, men som du skjønte så er det jo lett! Kommer litt ut igjen som regel ja...

Back
Topp