Lille Mille
Gift med forumet
dere selv, eller får dere hjelp av deres kjære? [8|] Tenkte på sprøytene i forbindelse med forsøkene...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Serene
jeg stikker selv ikke taleom noen andre skal få lov til det nei jeg må ha kontrollen på den hærsens sprøyta selv [8D]
har sprøyte angst [:o]så jeg brukte emla krem den første gangen jeg skulle stikke,fikk min M til å stikke meg fordi jeg begynte å skjelve og hyl grine(ja jeg tuller ikke jeg hylgrein ordentlig)[:(] jeg klarte ikke å se på engang,neste gang brukte jeg fortsatt emla krem og så på at han stakk helt til nest siste dagen da turte jeg å stikke meg selv og jeg har fortsatt å stikke meg selv, selvom jeg glemmer å puste hver gang [&:] hjertet det går i 200 men jeg klarer det hver gang og er stolt av det[:)]
ORIGINAL: wishingstar
jeg stikker selv ikke taleom noen andre skal få lov til det nei jeg må ha kontrollen på den hærsens sprøyta selv [8D]
har sprøyte angst [:o]så jeg brukte emla krem den første gangen jeg skulle stikke,fikk min M til å stikke meg fordi jeg begynte å skjelve og hyl grine(ja jeg tuller ikke jeg hylgrein ordentlig)[:(] jeg klarte ikke å se på engang,neste gang brukte jeg fortsatt emla krem og så på at han stakk helt til nest siste dagen da turte jeg å stikke meg selv og jeg har fortsatt å stikke meg selv, selvom jeg glemmer å puste hver gang [&:] hjertet det går i 200 men jeg klarer det hver gang og er stolt av det[:)]
Tror ikke det er noen fare gitt [;)] hihihi
Så flink da! hehe, må ikke glemme å puste... litt upraktisk å besvime[;)]
ja det er det som er farligst av alt egentlig *knis*[8D] uff det er det jeg ser for meg at jeg detter overende også sitter sprøyte spissen igjenn inni magen og får den ikke ut også må jeg skjære den ut nei hjelp!! uff [&:] kjærevene for noen tanker[&:][&:][:o]