Stikker..

Lille Mille

Gift med forumet
dere selv, eller får dere hjelp av deres kjære? [8|] Tenkte på sprøytene i forbindelse med forsøkene...

Jeg stikker selv...

Jeg stikker selv,og det er ingen problem[:D]

Jeg er ikke kommet i gang enda, men stikker meg selv minst tre ganger om dagen alt[:D] (diabetes) så flere stikk fra eller til gjør ingen verdens ting[:)] Jeg har prøvd å få sambo til å sette insulin på meg bare for gøy, men han bare stakk, turte ikke å injesere[:D][:D][:D] Så tror jeg må klare meg selv ja..

Jeg stakk meg selv forrige forsøk, så blir nok å gjøre det denne gangen også.

Så lenge min kjære var hjemme stakk han. [:)]

Har aldri stikki selv :P he he..
Bare samboeren som gjør det ;)

Hmm.. lure litt på åssen det skal gå her.. de derre pennene blir nok ikke noe stress.. men når jeg skal ta vanlig sprøyte ting da gruer jeg meg til asså[;)]

Jeg stakk selv! Tror mannen hadde svimt av hvis han skulle prøvd seg på det[8D]

Jeg tok gonal f sprøyta selv, men syntes el sprøyta var litt vanskeligere å ta, så da stakk mannen min meg. Gikk veldig fint begge deler! [:)] Mye enklere enn jeg hadde frykta!

ORIGINAL: Serene

jeg stikker selv ikke taleom noen andre skal få lov til det nei jeg  må ha kontrollen på den hærsens sprøyta selv [8D]
har sprøyte angst [:o]så jeg brukte emla krem den første gangen jeg skulle stikke,fikk min M til å stikke meg fordi jeg begynte å skjelve og hyl grine(ja jeg tuller ikke jeg hylgrein ordentlig)[:(] jeg klarte ikke å se på engang,neste gang brukte jeg fortsatt emla krem og så på at han stakk helt til nest siste dagen da turte jeg å stikke meg selv og jeg har fortsatt å stikke meg selv, selvom jeg glemmer å puste hver gang [&:] hjertet det går i 200 men jeg klarer det hver gang og er stolt av det[:)]

Så flink da! hehe, må ikke glemme å puste... litt upraktisk å besvime[;)]

ORIGINAL: wishingstar

jeg stikker selv ikke taleom noen andre skal få lov til det nei jeg  må ha kontrollen på den hærsens sprøyta selv [8D]
har sprøyte angst [:o]så jeg brukte emla krem den første gangen jeg skulle stikke,fikk min M til å stikke meg fordi jeg begynte å skjelve og hyl grine(ja jeg tuller ikke jeg hylgrein ordentlig)[:(] jeg klarte ikke å se på engang,neste gang brukte jeg fortsatt emla krem og så på at han stakk helt til nest siste dagen da turte jeg å stikke meg selv og jeg har fortsatt å stikke meg selv, selvom jeg glemmer å puste hver gang [&:] hjertet det går i 200 men jeg klarer det hver gang og er stolt av det[:)]

Tror ikke det er noen fare gitt [;)] hihihi

Så flink da! hehe, må ikke glemme å puste... litt upraktisk å besvime[;)]

ja det er det som er farligst av alt egentlig *knis*[8D] uff det er det jeg ser for meg  at jeg detter overende også sitter sprøyte spissen igjenn inni magen og får den ikke ut også må jeg skjære den ut nei hjelp!! uff [&:] kjærevene for noen tanker[&:][&:][:o]

Jeg stakk selv, var alene hjemme mesteparten av stikke-perioden! Første dagen var dritskummel, så gikk det greit[:D] EL-sprøyta var litt vanskligere, men det gikk det også[:)]

Jeg stikker selv og har ingen problemer med det[:)]

Jeg stikker selv, er jo så tynne nåler så jeg kjenner ikke stikker....
Har ikke vært noe problem her [;)]

For å si det sånn; Jeg syns dere er beintøffe alle sammen [;)] Jeg ser opp til dere!

Jeg stikker selv. Fikk min søster til å sette ene gangen, men syns det var verre enn å gjøre det selv..[:D]

Jeg stakk mest selv, men mannen min og jeg sloss litt om å stikke det første forsøket[8D]
Ikke noe å grue seg til[;)]

Back
Topp