Stikker så i underlivet!!

Tjorv1

Livet blir til mens man går
Hei damer!

Må bare blåse fra meg litt.. Siste uka har jeg hatt sånne intense, vonde stikninger i underlivet! Typ kniver, nåler og uvi på samme gang!! Når de holder på har har jeg mest lyst til å grine!! Auuuuuu!!! 35+3 i dag.. Ellers har jeg de vanlige kynnerne, nedpressfølelse stortsett hele tiden, gleder meg til å bli ferdig :-)

Regner med det er flere av oss som sliter med det samme? :-)

Jupp. Har hatt det slik noen uker nå. Plutselig hugger det til, som om noen stikker en kniv oppi hufsetufsa:inpain::eek:
:eek:Hos meg stammer smertene fra symfysen. Tror jeg iallfall.

Dette har jeg også hatt siste uken... Skikkelig skremmende var d de første gangene, men jordmor sa så fint at d er babyen som ligger så langt nede, så er derfor d skjer...... :) Ikke like skremmende når man har fått en forklaring på d :p

Helt normalt, men fryktelig vondt! Kaller det for "strikkepinnevondt" jeg. Som om en strikkepinne borer seg gjennom livmorhalsen. :p

Har det samme! Noen som vet hva det kommer av? Må jo være baby som dytter på noe nerver eller noe? Skikkelig ubehagelig og vondt :(

Har d samme! Strikkepinner e en god sammenlikning ja! E i uke 31 og ja, ham prøva vel bare å forhåndstest utgangen

Trodde ikke nedpress skulle gjøre vondt, bare heller kjennes ut som et større trykk :( usj.
Jo det kan nok gjøre ganske vondt. Når jeg har de "strikkepinnene" så klarer ikke gå, og må bøye meg. Det er kjempevondt! Kjenner jo også nedpress i form av press og romstrering med hode der nede, men det er nedpresset som gir den stikkingen. Godt mulig det er når hode/føttene treffer noen nerver der nede, men det går i alle fall inn under nedpress. :) Det sa i alle fall jordmor til meg. :)

Jo det kan nok gjøre ganske vondt. Når jeg har de "strikkepinnene" så klarer ikke gå, og må bøye meg. Det er kjempevondt! Kjenner jo også nedpress i form av press og romstrering med hode der nede, men det er nedpresset som gir den stikkingen. Godt mulig det er når hode/føttene treffer noen nerver der nede, men det går i alle fall inn under nedpress. :) Det sa i alle fall jordmor til meg. :)
Har faktisk ikke tenkt på å snakke med jordmor om det en gang jeg, så godt at noen kan fortelle meg hva det er :) ja, gjør ganske vondt! Jeg får det som regel når jeg har lagt meg, og det er jo på en måte litt bedre enn hvis jeg hadde fått det på butikken :p

Har faktisk ikke tenkt på å snakke med jordmor om det en gang jeg, så godt at noen kan fortelle meg hva det er :) ja, gjør ganske vondt! Jeg får det som regel når jeg har lagt meg, og det er jo på en måte litt bedre enn hvis jeg hadde fått det på butikken :p
Jeg får det vanligvis når jeg går, reiser meg etc. Har ikke blitt så veldig kraftig enda, men sist fikk jeg det ofte når jeg gikk tur, og da måtte jeg stå i ro en stund, for hvis jeg fortsatte å gå med en gang det sluttet å gjøre vondt, så kom det tilbake. :p

Jeg får det vanligvis når jeg går, reiser meg etc. Har ikke blitt så veldig kraftig enda, men sist fikk jeg det ofte når jeg gikk tur, og da måtte jeg stå i ro en stund, for hvis jeg fortsatte å gå med en gang det sluttet å gjøre vondt, så kom det tilbake. :p
Det er iallefall veldig vondt og plagsomt! Igår trodde jeg det ikke skulle gi seg da jeg hadde lagt meg, ble skikkelig irritert og frustrert :p

Idag kjentes det ut som lille dreiv og gravde seg ut .. jeg knytta til og med bena sammen (var ute og gikk) for det føltes ut som han stakk ut armene der nede :P

Back
Topp