"Stikker" i underlivet...

Tossa

Flørter med forumet
vanskelig å forklare, men skal prøve..

kjennes av og til ut som om noen stikker med en strikkepinne oppi musa,
omtrent som d kjennes ut når hodet er festet - og ungen vrir på hodet...men det er jo ikke d jeg kjenner nå , er jo altfor tidlig for d .

er ikke noe i sammenheng med bekkenet!

what is this? er d bare ungen som stikker hånda/foten litt for langt ned? hehe....
alt man skal lure på...
 
Kjenner det jeg og. Er vel at ungen beveger seg og kommer borti noen nerver eller noe. skikkelig ubehagelig. Mye plaga med det sist og..
 
Jepp, kjent følelse det. Ikke direkte behaglig. Hatt det i begge mine svangerskap.
 
Dette er modning etter det jeg har forstått! Kroppen gjør seg klar til fødselen som skal skje om rundt en 10 ukers tid :-)
 


molefonken skrev:
Dette er modning etter det jeg har forstått! Kroppen gjør seg klar til fødselen som skal skje om rundt en 10 ukers tid :-)


Ja, forrige svangerskap hadde jeg også disse stikningene, og fikk beskjed om at det var modning... har ennå ikke kjent noe til det denne gang, men ser ikke helt frem til det - for man ser rimelig teit ut når man hopper i været på grunn av en stikning som kommer på feil tidspunkt 
 
Samme greia her også. Hvor tidlig er det mulig at hodet kan feste seg? Husker ikke sånt fra sist jeg. Og finner ikke papirene fra sist heller....
 
Ja, når dere sier det så stemmer nok det at det har med modning å gjøre :) hodet hadde festet seg i uke 30 hos meg sist sv. Husker jeg syns det hørtes så tidlig ut. Fødte 4 dager før termin, så det hadde ikke noe særlig å si igrunn.
 
ja jeg hadde d også sist, men ikke så tidlig !
men da er d hvertfall normalt da...godt å vite =)

hode kan feste seg ganske tidlig ja, men d kan også gå helt frem til fødsel før den fester seg...så d er veldig individuelt...
 
Hvis du tenker på det samme som meg, er jeg gnaske sikker på at det er ligamentstikninger. mange av ligamentene i magen, er festet i området rundt skjeden, og inne i skjeden, så stikker når det strekker seg.

Litt tidlig for modning der nede=)
 
Back
Topp