Stikker i magen og inni vagina

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Hva er dette ?
Sto og skulle finne meg vann men måtte bare bøye meg sammen i smerter.... gikk over fort, men kom igjen litt etterpå...over igjen..
Det er IKKE menssmerter, men som en stikkende smerte midt i magen,og litt ut mot høyre lysk... og stikker samtidig oppi skjeden på en måte... WTF?!
måtte jo rett på do å sjekke om jeg blødde men det gjør jeg ikke... faen altså... Hva er dette?

Ligamentsmerter?
Tror jeg hadde noe ala d du beskriver forrige svangerskap.

Ligamentsmerter?
Tror jeg hadde noe ala d du beskriver forrige svangerskap.
Men jeg trodde det kjentes helt annerledes.. og mer når man beveger på seg brått... for det jeg vet hvordan kjennes ut...
Men dette er liksom ikke slik.. kjenner det når jeg er helt i ro også... stråler ned mot lysken når jeg sitter helt i ro....

Ligamentsmerter høres det ut som[emoji4]

Husker jeg hadde smerter som du beskriver i de andre svangerskapene, men husker ikke om det var så tidlig.. Men husker at det kjentes ut som noen kjørte noe spist opp i skjeden innimellom..

Ligamentsmerter er gjerne en stikkende smerter som kommer brått, gjerne ved nys, reiser seg brått fra opp fra sofaen o.l. har du det på natta? Hmmm? Vet ikke hva det ellers kan være, søte deg?[emoji4] Hvis det fortsetter så snakk evt med legen.

Ligamentsmerter er gjerne en stikkende smerter som kommer brått, gjerne ved nys, reiser seg brått fra opp fra sofaen o.l. har du det på natta? Hmmm? Vet ikke hva det ellers kan være, søte deg?[emoji4] Hvis det fortsetter så snakk evt med legen.
Ja jeg har det på natta og når jeg nyser etc men det er ikke denne smerten... Jeg tror det er på vei over nå,heldigvis!
huff.. det er så mye skummelt som kan skje, jeg er så redd for å miste ... :(
Håper det er over nå..og at det ikke var noe unormalt..!

Høres ut som ligamentsmerter. Jeg har hatt de verre og verre for hvert svangerskap, og har i et av de faktisk blitt innlagt med mistanke om exu, eventuelt blindtarmbetennelse - fordi det gjorde så vondt.

Ligamentsmerter kan komme som "knivstikk" når du hoster/nyser eller gjør en brå bevegelse - MEN, de kan også oppleves som en konstant murrende/brennende smerte!

Legen på akutten sammenlignet den første smerten med at noen rykker i disse ligamentene, noe som forårsaker en skarp plutselig smerte, den andre smerten ble sammenlignet med at noen strekker ligamentene, litt som når du drar i en hårstrikk. Da får man en konstant smerte mens dette pågår, jeg har hatt det så ille i dette svangerskapet og i forrige, at jeg har vært helt avhengig av varmeflaske og smertestillende for få sove om nettene.

Ja jeg har det på natta og når jeg nyser etc men det er ikke denne smerten... Jeg tror det er på vei over nå,heldigvis!
huff.. det er så mye skummelt som kan skje, jeg er så redd for å miste ... :(
Håper det er over nå..og at det ikke var noe unormalt..!
Jeg aner dessverre ikke hva det kan være, annet enn ligamentsmerter. Litt murring i magen er også vanlig nå i førsten. Håper du slipper mer rare vondter og at det bare var noe forbigående[emoji4] Skjønner du blir bekymret, vi er mange her inne som føler det akkurat likedan og er forferdelig å gå å være nesten konstant redd for å miste[emoji53]

Høres ut som ligamentsmerter. Jeg har hatt de verre og verre for hvert svangerskap, og har i et av de faktisk blitt innlagt med mistanke om exu, eventuelt blindtarmbetennelse - fordi det gjorde så vondt.

Ligamentsmerter kan komme som "knivstikk" når du hoster/nyser eller gjør en brå bevegelse - MEN, de kan også oppleves som en konstant murrende/brennende smerte!

Legen på akutten sammenlignet den første smerten med at noen rykker i disse ligamentene, noe som forårsaker en skarp plutselig smerte, den andre smerten ble sammenlignet med at noen strekker ligamentene, litt som når du drar i en hårstrikk. Da får man en konstant smerte mens dette pågår, jeg har hatt det så ille i dette svangerskapet og i forrige, at jeg har vært helt avhengig av varmeflaske og smertestillende for få sove om nettene.
Huff.. det høres jo helt forferdelig ut !
At noe så ufarlig skal være så vondt.. merkelig !
Jeg hadde også kanskje tenkt det var ligament smerter om det skjedde mens jeg reiste meg eller noe sånt men syns det var så rart at det skjedde mens jeg sto helt i ro...

Huff.. det høres jo helt forferdelig ut !
At noe så ufarlig skal være så vondt.. merkelig !
Jeg hadde også kanskje tenkt det var ligament smerter om det skjedde mens jeg reiste meg eller noe sånt men syns det var så rart at det skjedde mens jeg sto helt i ro...
Har ingenting å si om du er i bevegelse eller i ro, det river og drar når det føler for det[emoji4]

Det vil komme mye av det fremover [emoji4] fri det over fra å være skummelt, til at det er det motsatte det spirer og gror inni din mage [emoji173]
Ja du har rett ! burde heller se på det sånn :)
Bare litt skummelt når man ikke aner hva det er som skjer... men må være positiv :)

Ja du har rett ! burde heller se på det sånn :)
Bare litt skummelt når man ikke aner hva det er som skjer... men må være positiv :)
Så lenge ting ikke er VONDT, så pleier det å være normalt [emoji4] [emoji4] [emoji4] mye ubehageligheter med å være gravid
[emoji3] men husker godt selv min første graviditet :)

Back
Topp