Stikker i ørene

caracara

Forumet er livet
Heia! Har nettopp hatt en veldig forkjølelse, vært hjemme fra jobb i nesten tre dager. Litt feber, smerte i muskler, tett i hodet, vondt i brystet. Kanskje til og med en liten influensa det har vært. I dag er jeg bare trøtt, tett i hodet, hoster og det som hører med vanlig forkjølelse. Så kommer oldemor-angsten: trekk. Kjenner det stikker i ørene når jeg er ute :eek: Har akkuratsom dotter i ørene nå. Poenget er, i morgen skal jeg ut på dagsutflukt, og det blir jo litt inn ut og ut av bilen. Det er kaldt. Skal kle meg godt, men vil ikke ha ørebetennelse :confused: Noen som kan si meg om dette er en vanlig etterdønning av f. eks. influensa?

Prøv nesespray.

Noen ganger kan man få noe som minner om dotter i ørene pga forkjølelse, men vanlig type otrivin skal kunne hjelpe hvis det er grunnen, ikke lenge siden jeg hadde det helt

Beskytt øyrene ved å ta litt bomull inni åpningen, og lue i tillegg:) Eg har det ofte slik ved forkjølelse, men har heldigvis ikkje fått øyrebetennelse likevel, så det er håp:) God bedring:)

Back
Topp