Stikker en usikker lilletå inn hit

HeltTexas

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Jeg fikk en veldig overraskende positiv test forrige uke. I min alder trodde jeg mer på overgangsalder enn graviditet da mensen uteble. Ikke prøvde vi på graviditet (men uten prevensjon kan alt skje), og en GU i begynnelsen av januar viste tydelig at EL var overstått. Men dette egget har visst vært litt mer levedyktig enn vi regnet med da vi tok den beskjeden fra gynekologen litt som grønt lys.
Pr. i dag venter jeg dermed vårt fjerde barn, men om det virkelig blir barn av det er høyst usikkert siden jeg har en SA/MA-historie lang som ti vonde år. Jeg regner vel helst med at dette ender likedan, spesielt med alderen som ekstra faktor.
Men inntil videre henger jeg gjerne litt med dere her inne, siden jeg ikke føler at jeg kan snakke graviditet med omverden enda.
 
Velkommen inn, fikk deg en skikkelig overaskelse da vil jeg tro?

Jeg håper iallefall at jeg kan følge deg gjennom hele svangerskapet. Så får vi se hvordan det blir.
Virker iallefall som at du tar alle mulige utfall med knusende ro?
 
Velkommen inn, fikk deg en skikkelig overaskelse da vil jeg tro?

Jeg håper iallefall at jeg kan følge deg gjennom hele svangerskapet. Så får vi se hvordan det blir.
Virker iallefall som at du tar alle mulige utfall med knusende ro?

Tusen takk!
Ja, med min erfaring så lærer man seg å forberede seg på alt. Lar meg ikke så lett vippe av pinnen lenger. Og så vet man at uansett utfall så går det fint.
 
Velkommen! Hørtes ut som en spire som har lyst til å holde ut :happy::Heartred
 
Gratulerer :Heartred
 
Gratulerer og velkommen :D
 
Back
Topp