Stikker en tur innom her også

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Her var det veldig tomt enda, så hyver på en post her også.. jeg er usikker på termin,men sikkert i månedsskiftet Mai/Juni ,så da kan jeg like godt skrive første post her :)

Jeg er både gla og bekymret da jeg hadde en SA i sommer, og usikker når EL var og har testet svakt positivt i 3 dager nå ♡ Håper dette er en terminspire ♡20190916_160436.jpg
 
Gratulerer, krysser fingrene for terminspire på oss begge! Fikk en svak/svak strek idag jeg, så om tr ikke kommer til helga, og streken blir sterkere kommer jeg raskt etter deg! :D
 
Gratulerer så mye :) Jeg testet svak positivt i går ettermiddag, og fikk gravid 1-2 på clearblue. Venter litt med å melde meg inn her, men håper jeg kommer etter snart :)
 
Usikker på om jeg skal hive meg inn her, fikk positiv test i går, ca 8 dpo. Graviditeten er ikke planlagt i de hele tatt, så jeg har veldig blandet følelser da vi har to jenter fra før på 3 år og 18 mnd.. Men håper å finne litt mer glede her! Vi har også 3 spontanaborter bak oss, så klarer ikke å glede meg over noe enda kjenner jeg.
 
Usikker på om jeg skal hive meg inn her, fikk positiv test i går, ca 8 dpo. Graviditeten er ikke planlagt i de hele tatt, så jeg har veldig blandet følelser da vi har to jenter fra før på 3 år og 18 mnd.. Men håper å finne litt mer glede her! Vi har også 3 spontanaborter bak oss, så klarer ikke å glede meg over noe enda kjenner jeg.
Må bare spørre om du er fra Eide i Møre og Romsdal?
 
Sniker litt her jeg og. Har foreløpig termin 29 mai :)
 
Back
Topp