Stikker en del i underlivet i kveld

Drømmespire

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberlykke 2016
I kveld har jeg hatt gjentatte ubehagelige/vonde stikninger i underlivet/skjeden som varer i max 2 sekund. Satser på at det er livmoren som vokser. Er 6+0 i dag :) Flere som har dette?
 
Mener å huske jeg også hadde noe sånt i forrige svangerskap, men husker ikke når... Tror det er livmoren som vokser. :)
 
Mener å huske jeg også hadde noe sånt i forrige svangerskap, men husker ikke når... Tror det er livmoren som vokser. :)

Ja det er nok helt normalt, men jeg funderer jo på alt :p Har hatt det flere ganger i graviditeten så langt, men i kveld er det litt vondt og med noen minutters mellomrom bare. Satser på at det er livmoren ja. Flere med erfaring? :)
 
Strikkepinner og samekniver oppi hufsa ja! Get used to it, hadde det mye forrige gang :p
 
Strikkepinner og samekniver oppi hufsa ja! Get used to it, hadde det mye forrige gang :p
Jeg også har hatt mye av det :) Både nå og de andre gangene.

Ok, da er det nok helt normalt ;) Var bare at når jeg googla det så stod det mye om de som hadde dette mye senere i svangerskapet, men er vel ikke uvanlig i første trimester også :)
 
Jeg har også hatt det ganske mye den siste uken. Kjennes ut akkuratt som mensensmerter hos meg da, men det gir seg etter ca 5 sekund:) satser på det er "gode" smerter, som bare er der for livmoren vokser:D
 
Back
Topp