Stikkende smerter uke 30

Jeg ville definitivt ringt føden, spesielt med din bakgrunn [emoji173] Håper det er uskyldig!
Da ringte jeg og vipps så er det inn til sjekk igjen. Som hun sa"med din historikk så bare kommer du for en sjekk "
 
Da ringte jeg og vipps så er det inn til sjekk igjen. Som hun sa"med din historikk så bare kommer du for en sjekk "
Tror det er bra for deg at du får en sjekk[emoji4] greit å få det sjekket og avklart så du greier å slappe av skikkelig om det ikke er noe [emoji4]
 
Spørsmål;

Nå har jeg ligget rolig på sofa i hele dag foruten at jeg har vært på do selvfølgelig. Men siden kl 10 har jeg hatt konstant spreng i magen og den blir skikkelig hard. Tror det er kynnere. Har tatt tiden på de nå siste halvannen timen og da er det ca 5 min mellom hvert spreng om jeg kan kalle det det[emoji55]
Uke 32+ nå
Føler meg si. En hypokonder, men når sykehuset sier jeg skal ha null toleranse terskel for å ringe de, bør jeg kanskje ringe Da? Kan det være noe på gang eller er dette bare veldig normalt? Jeg er så forvirra jeg

Jeg hadde helt klart ringt!! Sånn jeg har forstått det kommer kynnere i ujevn tid og gir seg om man beveger seg litt... Med nulltåleranse finnes det ikke hypokondere... Ring! Håper bebbisen din kan vente litt til!
 
Spørsmål;

Nå har jeg ligget rolig på sofa i hele dag foruten at jeg har vært på do selvfølgelig. Men siden kl 10 har jeg hatt konstant spreng i magen og den blir skikkelig hard. Tror det er kynnere. Har tatt tiden på de nå siste halvannen timen og da er det ca 5 min mellom hvert spreng om jeg kan kalle det det[emoji55]
Uke 32+ nå
Føler meg si. En hypokonder, men når sykehuset sier jeg skal ha null toleranse terskel for å ringe de, bør jeg kanskje ringe Da? Kan det være noe på gang eller er dette bare veldig normalt? Jeg er så forvirra jeg

Så ikke denne før nå, men håper du ringte! Lavterskel er lavterskel :)
 
Var på vekstkontroll idag. Er nå uke 33 og frøkna ble målt til ca 2.3 kg. Stor jente [emoji173][emoji173][emoji173] Fikk første 3d bilde også. Hun lå langt ned så fikk bare med halve panna. Nydeligste prinsessa

1d8cbe537938befd4147febce6e0e345.jpg
Hvordan går det ellers da?
Har du hatt noe flere besøk på sykehuset?
 
Hvordan går det ellers da?
Har du hatt noe flere besøk på sykehuset?
Joda det går nå fremover. Vet ikke lenger hva jeg skal kjenne etter eller bekymre meg for. Var på sykehuset igjen på torsdag med kjempe menssmerter. Da var livmorhals uendret på ca 2.4 eler no. Hadde nebbing fordi hun ligger langt ned. Alt var normalt og jeg reiste hjem. Så nå er det for det meste konstant stram mage, smerter i medre del av mage vondt i bekkenet, samt en masse heidundrande liv inni der
 
Noen som kan fortelle meg hva dette Er? Er det modning eller er det noe annet?

Hatt siden igår kveld skikkelig spenn i magen og følelse av at frøkna borrer seg bane ut av "fødeavdelingen". Samme idag, mye press og følelse av å måtte på do hele tiden(altså stadig trykk på endetarm). Det er når jeg ligger og er oppreist. Vanskelig å forklare men ubehagelig. Ikke smerter men mye press og trykk
 
Noen som kan fortelle meg hva dette Er? Er det modning eller er det noe annet?

Hatt siden igår kveld skikkelig spenn i magen og følelse av at frøkna borrer seg bane ut av "fødeavdelingen". Samme idag, mye press og følelse av å måtte på do hele tiden(altså stadig trykk på endetarm). Det er når jeg ligger og er oppreist. Vanskelig å forklare men ubehagelig. Ikke smerter men mye press og trykk

Aner ikke dessverre :confused: håper noen her kjenner seg igjen eller vet.
 
Noen som kan fortelle meg hva dette Er? Er det modning eller er det noe annet?

Hatt siden igår kveld skikkelig spenn i magen og følelse av at frøkna borrer seg bane ut av "fødeavdelingen". Samme idag, mye press og følelse av å måtte på do hele tiden(altså stadig trykk på endetarm). Det er når jeg ligger og er oppreist. Vanskelig å forklare men ubehagelig. Ikke smerter men mye press og trykk
Ville kanskje tatt en telefon til føden og hørt med de hva det kan bety?!
 
Noen som kan fortelle meg hva dette Er? Er det modning eller er det noe annet?

Hatt siden igår kveld skikkelig spenn i magen og følelse av at frøkna borrer seg bane ut av "fødeavdelingen". Samme idag, mye press og følelse av å måtte på do hele tiden(altså stadig trykk på endetarm). Det er når jeg ligger og er oppreist. Vanskelig å forklare men ubehagelig. Ikke smerter men mye press og trykk


Det er ikke nedpress du kjenner??
 
Så satt jeg her igjen da. På føden
Og viser seg at jeg har rier... Men føderier var det kanskje ikke. Venter på lege som vil ta ul og sjekke skikkelig før jeg får dra hjem. Tilogmed fått servert kaffe og frokost, ikke dårlig[emoji6][emoji6]
cda511f3aeac4eda368cc4ccfd447218.jpg
 
Skal ringe føden i morgen tidlig å høre hva det kan være. Virker som har gitt seg litt nå. En del stikking i underlivet er enda og litt spreng. Er så redd for å virke dum og at det ikke er noe...

Ingenting er for dumt å spørre om i denne situasjonen! Du har en litt av historie de siste ukene du også har jeg forstått:wtf:
 
Back
Topp