Stikkende smerter i siden...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Det kommer med ujevne mellomrom... Skikkelige stikkende smerter i siden, mot ryggen på en måte... Helt nederst ved Eggstokken på en måte. Flere som har det sånn? Jeg skvetter til når det stikker, og det stikker vel ca 10 ganger etterhverandre med litt mellomrom før det er ett lite opphold igjen.

Det kommer med ujevne mellomrom... Skikkelige stikkende smerter i siden, mot ryggen på en måte... Helt nederst ved Eggstokken på en måte. Flere som har det sånn? Jeg skvetter til når det stikker, og det stikker vel ca 10 ganger etterhverandre med litt mellomrom før det er ett lite opphold igjen.
Her stikker det av og til foran. Men jeg tenker at enten er det ligamentsmerter, eller babyen som treffer på noen nerver. :-)

Her får jeg støt akkurat der ved trusekanten hvor låret går sammen med symfysen, om dere skjønner. Jeg trodde først at det var en låsning, så jeg har prøvd å "knekke det opp" selv når jeg har kjent det, men igår gikk det opp for meg at det må være baby som trykker på nerver. Skikkelig vondt/ubehagelig! :/

Babyen sparker jo her og der, så den treffer nok ganske mange nerver hos oss...

Her stikker det godt nedover i underlivet når vesla beveger seg så hun treffer nok nerver her. Kjennes ut som lynnedslag. Har begynt å få noen sterkere ut i lysken også slik at jeg knekker sammen :/ Men ikke lenge igjen nå så tar det som en positivt tegn på at hun er på god vei nedover ;)

Back
Topp