stikkende følelse i magen

mammaforførstegang0915

Betatt av forumet
Må bare spørre. Får sånn stikkende følelse I magen innemellom I tillegg til typisk følelse at mensen kommer. Er dette normalt? Er 5 uker på vei. Å første man, så litt usikker og redd for at noe skal Være galt med lillegull ♡

Ok så da er det bare et tegn på at alt er bra da:) det var veldig betryggende å høre :) Tusen takk for kjapt svar. Godt man har et forum som dette når man holder det hemmelig for familie og venner, man ellers kunne spurt. Gratulerer med din spire:) gleder meg til jeg er så langt på vei å:)

Ok så da er det bare et tegn på at alt er bra da:) det var veldig betryggende å høre :) Tusen takk for kjapt svar. Godt man har et forum som dette når man holder det hemmelig for familie og venner, man ellers kunne spurt. Gratulerer med din spire:) gleder meg til jeg er så langt på vei å:)

Ikke sant :-) sniker fra august jeg da! :) der har folk passert 12 uker allerede, så jeg gleder meg til jeg kommer etter de ;) hehe. Håper det går bra for oss begge og gratulerer med din spire også, og god helg :)

Jeg er 4+4 i dag å føler at mensen kommer HELE tiden.! Krysser fingrene for at det er bare er tøying og bøying der nede :)

Back
Topp