stikk i magen..!

2015❤️2022

Blir kjent med forumet
noen som har opplavd veldig sterke stikk nede i magen?
har vert veldig ille dei siste dagene, har våknet om natten av det osv..
e det noemalt? :)

Har opplevd det flere ganger nå,og i forrige svangerskap. Er nok bare livmoren som vokser og strekker på seg.

Er nok ligamentene i livmoren spm strekker seg. Ikke merket noe spesielt til det denne gangen, men forrige gang hadde jeg masse i begynnelsen. Så kraftige at jeg ble sikker på at det var noe galt, men det var det ikke:)

Merker det mye :)
Hadde det i dag, da klarte jeg neste ikke gå vanlig, veldig ekkelt, men vet at det bare er livmoren som styrer på med sitt

merker det når jeg gjør plutselige kjappe bevegelser og innimellom når jeg nyser. ubehagelig...

Jeg holdt på å forstrekke hele magen i natt - kjente iallefall slik ut. Tror magemusklene har gitt opp og så reiste jeg meg i all hast fra senga fordi jeg måtte tisse.. Men jeg kjenner stikk også når jeg går rolig ect. Er nok mye som tøyes og strekker i ting og tang inni der :)

Samme her :p måtte gå foroverbøyd en hel kveldsvakt i helgen for at smertene skulle slippe taket :p så nå vet alle de eldre på min avdeling at jeg er gravid :p så ble de enige om at de fikk behandle meg pent. Hehe. Merker ikke noe om nettene utenom når jeg har nattevakter

Back
Topp