Stigning

HeidiG

Elsker forumet
94CCBF40-4DDF-4DB7-881A-578C50A8B14F.jpeg Så var jeg plutselig en av de da, som tolker streker og stresser med stigning... etter en lang prøvetid (10 mnd) trodde jeg at jeg bare ville være overlykkelig så lenge jeg fikk en positiv gravididetstest, men så er jeg da altså redd for at det ikke går veien likevel. Hva tenker dere? Er det i det hele tatt vits å tolke «stigning»? Ser dere stigning på bildet over (9 dpo øverst, 10 dpo nederst)? :bored: Blir gal :yuck:

Ser stigning :Heartbigred:HeartbigredMen d lureste er vel å teste annenhver dag men vet selv hvor vanskelig det er,fikk ikje sterke streker før ikm dagen med babyplan testene :love7

Ser stigning :Heartbigred:HeartbigredMen d lureste er vel å teste annenhver dag men vet selv hvor vanskelig det er,fikk ikje sterke streker før ikm dagen med babyplan testene :love7

Takk for betryggende ord :Heartred Jeg tror jeg skal prøve å la være å teste i morgen faktisk, sikkert best det.

Takk for betryggende ord :Heartred Jeg tror jeg skal prøve å la være å teste i morgen faktisk, sikkert best det.
Disse er tatt to dager før ikm å allerede på ikm var strekene mye sterkere så,det går nokk rette veien bare at de trenger litt mere HCG for å bli sterkere:love7

Vedlegg

• 41E6297F-9D92-4B5F-B750-BEB5E7B806C6.jpeg
    41E6297F-9D92-4B5F-B750-BEB5E7B806C6.jpeg
    34,7 KB · Visninger: 45
Disse er tatt to dager før ikm å allerede på ikm var strekene mye sterkere så,det går nokk rette veien bare at de trenger litt mere HCG for å bli sterkere:love7
To dager etter ikm er den orntlig sterk

Vedlegg

• A7A6732A-6016-4ADB-97BC-5C4AD5FF6645.jpeg
    A7A6732A-6016-4ADB-97BC-5C4AD5FF6645.jpeg
    23,7 KB · Visninger: 27
Ser stigning nå, men ikke den klare og tydelige stigningen jeg ser mange her inne har. Testene under er fra 9-12 dpo. 83F8D4F5-3555-451E-9B85-200129B6A368.jpeg

Min stigning var også slik! Så plutselig blir det sterkere! :angelic: Om du bare er 12 dpo er dette normale streker tenker jeg!

Takk for betryggende ord, blir helt tullete av det her altså :oops: Har så innmari lyst på bekreftelse på at alt er som normalt - babyønsket er sterkt som hos alle andre her inne :Heartred

Takk for betryggende ord, blir helt tullete av det her altså :oops: Har så innmari lyst på bekreftelse på at alt er som normalt - babyønsket er sterkt som hos alle andre her inne :Heartred
Ja skjønner det! Jeg stresset med det samme selv, men så ble strekene plutselig tydlig sterkere! Brukte de samme testene også! :Heartred

Back
Topp