Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkDu har ekstremt sterke streker, så du kan nok ta det helt med ro
Her er mine tester. Som du ser er dine tester langt sterkere i farge enn mine 16dpo
Dette går fint ❤
Vis vedlegget 314543
du er ennå gravid ?TakkJeg syntes testene mine fra 16, 17, 18, 19 og 20 dpo var helt like som hverandre. Legger ved bilde, det er de fem nest siste strimlene. Jeg tror vi må prøve å huske at disse testene er laget for å vise om en er gravid, ikke for å vise stigningen. Var stresset selv, så jeg vet hvordan det er, men tror ikke man skal konkludere for mye på grunnlag av slike tester.
ja helt sant !Nå er jeg sikkert litt hysterisk. Men synses dere dagens test (dpo16) er lik eller svakere? Så redd for abort! Noen tanker om stigningen her ?
Fortsatt gravid jaTakkdu er ennå gravid ?
Ja vet jo detteFortsatt gravid ja
Det er veldig individuelt hvor mye hcg den enkelte produserer, så om noen har svakere eller sterkere tester er ikke det ensbetydende om det går bra eller ei.
Og som det skrives over her så er det kun en blodprøve som kan fastslå hva hcg verdien faktisk er. En må også ta to prøver med minst 1 dags mellomrom for å se på om stigningen er normal/ innenfor normal verdi.
men vanskelig å la være å teste også 
TakkDette har jeg også tenkt MANGE ganger. Senest i går viste venninna mi meg hennes tester. De varierte i farge hele tiden, og hun er i dag 35 uker på vei. Så det trenger ikke bety noe! Husk også at det kan være utvannet, eller at fargen på testen ikke er så sterk!
Fortsatt ganske lik i dag![]()
Helt sant prøver !De er ganske sterke nå, så vil tro de kommer til å skifte litt i fargepå ett punkt må man slutte å teste og bare stole på at alt er bra haha! Prøver å fortelle meg selv det hele tiden hahah!