Stigning

Anili

Forelsket i forumet
image.jpg Jaja, man har ikke før testet positivt før man begynner å bekymre seg...:p
Har tatt strimmeltester hver dag siden søndag, og synes jeg har hatt fin stigning frem til nå. Men synes den jeg tok i dag (11 dpo) var veldig lik den jeg tok i går, altså lite stigning. Men kanskje forskjellen fra dag til dag blir litt mindre nå etterhvert selv om alt er ok?
 
Vis vedlegget 138542 Jaja, man har ikke før testet positivt før man begynner å bekymre seg...:p
Har tatt strimmeltester hver dag siden søndag, og synes jeg har hatt fin stigning frem til nå. Men synes den jeg tok i dag (11 dpo) var veldig lik den jeg tok i går, altså lite stigning. Men kanskje forskjellen fra dag til dag blir litt mindre nå etterhvert selv om alt er ok?
Tok forresten digital i går kveld, den var positiv:)
 
Syns den ser sterkere ut jeg. Ikke mye, men litt.
 
Ikke bekymre deg:) mine var slik over flere dager- kunne se mindre stigning enn hos deg, men fikk nå 3+ på digital igår og alt er vel:) så tror ikke det er unormalt altså:)
 
Hei, jeg er bare innom og sniker litt.. Men du må ikke tenke på styrken på strekene :) Det kan være forskjell på fargestoffet i testene, forskjellig konsentrert urin, og mange andre faktorer som spiller inn. Ikke uvanlig at streken kan være svakere en dag enn dagen før også. :) Tror det er lurt å legge bort testene nå, ikke godt å være stresset over det. Hilsen meg som gjorde akkurat det samme sist graviditet.
 
  • Liker
Reactions: BMC
Dette ser bra ut. Raskere stigning enn meg ser det ut til :)
 
Back
Topp