Stigning, tørre tester

Krysser fingrene!

Var det du som hadde påvist polypper? Hvis du har en kjemisk igjen ville jeg gått til en ny gyn i alle fall for å få fjernet polyppen. :)
Ja, det er helt riktig. Hun ville jo ikke sjekke meg igjen før etter 3 mnd. Så det vil si september da. Hun ville Se om den forsvant av seg selv :mad:

Ja, det er helt riktig. Hun ville jo ikke sjekke meg igjen før etter 3 mnd. Så det vil si september da. Hun ville Se om den forsvant av seg selv :mad:

Heldigvis ikke så lenge igjen da! Da rekker du kanskje ikke å se noen andre i mellomtiden. :)
Og kanskje også prøve progesteron! Det skader jo ikke. :)

Hva hjelper det for? :oops:

Progesteron? Det er nødvendig hormon for å holde på spiren. Også gjør det miljøet i livmora klart for implantasjon. Jeg ble gravid med det denne gangen. Når hormonet synker så begynner blødningen. Så det må vedlikeholdes for å forbli gravid.

Ved flere kjemiske kan det være lurt å prøve. Derfor er det også lurt å erkjenne kjemiske graviditeter mener jeg. Da det kan lett skyldes progesteronmangel eller polypper eks. :)

Ahaa! Takk for svar. Må det gå gjennom gyn? Eller er det noe jeg kan spørre fastlegen om? Ja, det er viktig å erkjenne kjemisk, for kroppen skal jo i bunn og grunn la det feste seg. :)

Ahaa! Takk for svar. Må det gå gjennom gyn? Eller er det noe jeg kan spørre fastlegen om? Ja, det er viktig å erkjenne kjemisk, for kroppen skal jo i bunn og grunn la det feste seg. :)

Min fastlege skriver ikke ut slikt, hun henviser. Men noen leger gjør det kanskje. Jeg fikk det derimot av privat gyn.

Min fastlege skriver ikke ut slikt, hun henviser. Men noen leger gjør det kanskje. Jeg fikk det derimot av privat gyn.
Okei. Jeg skal jo tilbake nå i september så da kan jeg snakke med hun da. Jeg har en følelse på at dette ender i kjemisk, selvom tempen er fin og stabil. Jeg klarer ikke tro på at jeg plutselig skal få en knall positiv test, eller som de sier i det store utland BFP! :confused:

Okei. Jeg skal jo tilbake nå i september så da kan jeg snakke med hun da. Jeg har en følelse på at dette ender i kjemisk, selvom tempen er fin og stabil. Jeg klarer ikke tro på at jeg plutselig skal få en knall positiv test, eller som de sier i det store utland BFP! :confused:

Det er jo stigningen som har alt å si, men jeg hadde veldig svake tester i begynnelsen. Også ganske sent denne gangen, men så steg de skikkelig heldigvis :) for meg har jeg satt ikmdagen som mål med tydelig positiv også god stigning deretter.

Det er jo stigningen som har alt å si, men jeg hadde veldig svake tester i begynnelsen. Også ganske sent denne gangen, men så steg de skikkelig heldigvis :) for meg har jeg satt ikmdagen som mål med tydelig positiv også god stigning deretter.
Da gjør jeg det samme! :happy: Håper det bare plutselig kommer en ekstra strek :happy:

Min fastlege skrev ut progesteron til meg, så legen kan absolutt gjøre det!:happy:

Back
Topp