Stigning, tørre tester

Sola1991

Glad i forumet
Hei!
Er i dag i følge ff 9 dpo. Har fått strek på testene siden i går tidlig innen tidsfristen, men de har blitt sterkere når de har tørket. Strekene er rosa. Men når de er våte er det vanskelig å se stigningen, men når de er tørre kan jeg se at er det ørlite forskjell på hvor sterke de er.
Hva tror dere? Tror dere at det er skyggestreker eller? Har tatt disse testene før og ikke fått slike streker.
Har også noen få symptomer, vonde stikkende pupper, og fått en mørkere ring rundt areolaen (fikk det sist også, kjemisk), litt mens murring fra tid til annen, ikke som jeg pleier før tr. Mye mildere, litt vondt i korsryggen, ekstremt god luktesans (pleier egentlig ikke lukte en dritt) og MYE lotion utflod :depressed:
IMG_20190814_143441.jpg

Strekene ser grå ut på bilde, men er farge på de. Den nesteste testen er tatt i dag tidlig, streken var ikke så skeiv før jeg la den med ene enden nedover i en skuff før jeg løp ut av døra, så tror fargestoffet har rent litt nedover. (det har skjedd før, bare det var kontrollstreken som hadde rent).
Er det mulig å få så sterke skyggestreker? På alle testene? :arghh: Jeg har ingen fler tester igjen, og jeg er livredd for at de bare skal tulle med meg :banghead: Tror jeg må dra å kjøpe meg et annet merke :nailbiting:

Jeg ser strekene godt :D men hadde nok dratt å kjøpt en ny test av et annet merke. Da er man jo helt sikker :hungry:

Ja, jeg vurderer det. Kjøpe inn en hel drøss. Synes det er veldig rart å evt få skygge på alle testene, også så sterke. Takk for svar :happy:
Ja, om det er skygge så hadde jeg hvertfall klaga på testene. For det skal ikke gi så tydelige streker innen tidsfristen om det ikke er noe :)

Ja, om det er skygge så hadde jeg hvertfall klaga på testene. For det skal ikke gi så tydelige streker innen tidsfristen om det ikke er noe :)
Nei. Det tenker jeg også. For en ting er å skimte noe. Noe helt annet å få disse strekene. Men de er de eneste på apoteket som har 10 mlu. :banghead:

Nei. Det tenker jeg også. For en ting er å skimte noe. Noe helt annet å få disse strekene. Men de er de eneste på apoteket som har 10 mlu. :banghead:

Jeg fikk mye tydeligere streker og så tydelig stigning med 25 mlu-tester enn tidligtestene. Vesentlig bedre fargestoff i dem (boots sine). Ville prøvd enten dem eller A1-testene.

Jeg fikk mye tydeligere streker og så tydelig stigning med 25 mlu-tester enn tidligtestene. Vesentlig bedre fargestoff i dem (boots sine). Ville prøvd enten dem eller A1-testene.
De hadde ikke de testene. Så kjøpte en clear blue. Den er nagtiv. Vel og merke på utvannet urin da. Får ta en i morgen tidlig også :banghead:

Ville kjøpt Apotek 1 sin test, den får du ikke skyggestreker på, og har godt fargestoff!

Lloyd testene stoler jeg ikke på:sour:.. men kan uansett være for tidlig med utslag på digital da.. så, mist ikke håpet. Krysser fingrene

Ville kjøpt Apotek 1 sin test, den får du ikke skyggestreker på, og har godt fargestoff!

Lloyd testene stoler jeg ikke på:sour:.. men kan uansett være for tidlig med utslag på digital da.. så, mist ikke håpet. Krysser fingrene
Ja, det er egentlig de jeg burde kjøpe. Men jeg orket ikke kjøre så langt :hilarious: Jeg håper på positiv test i morgen altså! Når jeg hadde kjemisk sist brukte jeg også lloyd sine, fikk kun strek da det skulle være. Og helt blank når tr kom :oops: fikk streker på first response også. Så kan ikke skjønne at 6 tester skal være skyggestreker på :dead:

Ser strek på testen din nå også jeg :hilarious: legger ved et bilde av clearblue testen min 9-10 dpo. Jeg var gravid :)

Vedlegg

• 1B8A3F5E-1DD2-4220-AD8C-19CF9373CA89.png
    1B8A3F5E-1DD2-4220-AD8C-19CF9373CA89.png
    122,6 KB · Visninger: 123
Jeg sier strek er strek. Hvis du skimter linjen som skal bli teststreken skal du ikke klare å få den med på bilde. derimot veldig god erfaring med kjemiske også. Tiden vil vise :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp