Stigning på strimmeltest

Har du tatt ny strimmel-test? Jeg har selv hatt liten stigning på mine bt. Men tok en i dag (to dager siden forrige) og den var mye sterkere i streken :) håper du også får det så du får slått deg til ro med at du er gravid ❤️

Jeg la akkurat ut i våre tester tråden, og jeg ser faktisk at våre tester er helt identiske, og vi er like langt, så det virker jo lovende :D Mye sterkere test idag så dette går bra :D Nå gjenstår det bare å la det gå opp for meg at vi har klart det ❤️

Jeg la akkurat ut i våre tester tråden, og jeg ser faktisk at våre tester er helt identiske, og vi er like langt, så det virker jo lovende :D Mye sterkere test idag så dette går bra :D Nå gjenstår det bare å la det gå opp for meg at vi har klart det ❤️
Så bra ❤️ glad på dine vegne :)
Nå skal vi gå like til april :)

Ja jeg holder på å bruke opp mine, bare noen få igjen nå, så kommer det to nye digitale i posten, og så lenge jeg får 2-3 og 3+ er jeg ferdig og fornøyd ;)

Jeg har tatt nå en ny RFSU test (liker de egentlig ikke, de har dårlig rykte, men fikk ikke tak i cbd eller cb+) og måtte jo selvfølgelig ta testen så fort som mulig (ikke helt enkelt når man er på job ;) ). Den er mye sterkere enn den jeg tok i forrige uke. Teststreken er nesten så sterk som kontrollstreken, så jeg tror at jeg slår meg til ro med dette. :pIMAG.jpg

Jeg har tatt nå en ny RFSU test (liker de egentlig ikke, de har dårlig rykte, men fikk ikke tak i cbd eller cb+) og måtte jo selvfølgelig ta testen så fort som mulig (ikke helt enkelt når man er på job ;) ). Den er mye sterkere enn den jeg tok i forrige uke. Teststreken er nesten så sterk som kontrollstreken, så jeg tror at jeg slår meg til ro med dette. :pVis vedlegget 130130

Så hærlig å se :D De har vel dårlig rykte pga at de kan vise falske svake positive, men det er jo absolutt ingen tvil hos deg, så denne kan du fint slå deg til ro med ja :D

Back
Topp