Stigning på strimmeltest

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Dere som tester med BT, hvordan går det med stigningen ? Jeg er 14 dpo idag, og testen har vært helt lik nå i 3 dager og den digitale jeg svei sv idag viste "bare" 1 - 2, burde jeg være bekymra ? For det er jeg :p

Jeg snakket med en jordmor som sa at det ikke trenger å være så mye forskjell på de billig testene. De skal bare måle om det er HCG i urinen, og ikke hvor mye. Men hvis du er veldig bekymra, så foreslår jeg at du ringer legen og får de til å ta blodprøve for å se om HCG-nivået stiger normalt. Jeg var også bekymra for at strekene ikke var veldig tydelige pluss at jeg har hatt småblødninger. Så jeg ringte legen, og skal inn på mandag for å ta den andre blodprøven. Krysser fingrene for at den er mye høyere enn forrige :)

Ja om ikke den blir 2 - 3 ut i uka kommer jeg til å ringe legen og få målt hcg :) Så spennende ! Hvor langt er du på vei ? :)

Dere som tester med BT, hvordan går det med stigningen ? Jeg er 14 dpo idag, og testen har vært helt lik nå i 3 dager og den digitale jeg svei sv idag viste "bare" 1 - 2, burde jeg være bekymra ? For det er jeg :p
Jeg er like langt på veg som deg, og testen min i dag (bt) var like sterk som i går. Jeg bekymrer meg ikke, og syns ikke du skal det heller :) nyt at du endelig er gravid. Slapp av ❤️

Jeg er like langt på veg som deg, og testen min i dag (bt) var like sterk som i går. Jeg bekymrer meg ikke, og syns ikke du skal det heller :) nyt at du endelig er gravid. Slapp av ❤️

Så godt å høre :) Jeg er nok bare litt småparanoid for alt :p Er jo ikke vandt til dette her :p Ja skal prøve på det ❤️
Her er forresten testene, fra 10 - 14 dpo
image.jpg

Den ble helt lik i dag, på fjerde dagen og det liker jeg ikke :( Frykter det har stoppa opp :(

Prøve en annen test kanskje? Og prøv om 2 dager, det tar tid før det dobles og ikke så lett å se når man tar hver dag. Noen har sterkere tester på kvelden, om du heller vil prøve det. Husk at testene har ulikt mye fargestoff, så de skal ikke brukes for å se stigning. Slapp av og tenk positivt, vet det er vanskelig men prøv å nyt. Klem

Prøve en annen test kanskje? Og prøv om 2 dager, det tar tid før det dobles og ikke så lett å se når man tar hver dag. Noen har sterkere tester på kvelden, om du heller vil prøve det. Husk at testene har ulikt mye fargestoff, så de skal ikke brukes for å se stigning. Slapp av og tenk positivt, vet det er vanskelig men prøv å nyt. Klem

Ja det blir ny cb digital om noen dager, må bare få 2-3 og 3+ før jeg klarer å gi meg.. Rart hvor opphengt man blir av dette het altså ! Burde hellet ikke ta ny hver dag heller, men jeg er dårlig på å ta til meg sånne gode råd :p Det er helt sikkert ingenting, må bare slappe av ja :) Tusen takk for svar !

Den ble helt lik i dag, på fjerde dagen og det liker jeg ikke :( Frykter det har stoppa opp :(

Jeg tror ikke at du trenger å bekymre deg, men forstår det veldig godt. Tok 2 cb+ som var absolutt positive, men den ene er nå nesten negativ etter flere dager til tørk. Så tok jeg etter ein cbd, som viste 2-3, en rfsu og den er mye svakere enn alle tester. Jeg er bekymret pga det også og jeg kommer nok til å kjøpe en cbd og en cb+ for å se hva de sier nå. Uff og huff. :( hvis de ser litt rare ut, så kommer jeg til å kontakte legen for å måle hcg i blod. Kanskje du burde også kontakte legen, så de kan berolige deg?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Jeg tror ikke at du trenger å bekymre deg, men forstår det veldig godt. Tok 2 cb+ som var absolutt positive, men den ene er nå nesten negativ etter flere dager til tørk. Så tok jeg etter ein cbd, som viste 2-3, en rfsu og den er mye svakere enn alle tester. Jeg er bekymret pga det også og jeg kommer nok til å kjøpe en cbd og en cb+ for å se hva de sier nå. Uff og huff. :( hvis de ser litt rare ut, så kommer jeg til å kontakte legen for å måle hcg i blod. Kanskje du burde også kontakte legen, så de kan berolige deg?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Nei jeg gjør helt sikkert ikke det, blir bare så forferdelig opphengt i det når man står midt oppi det :p Ja sånn er jeg også, må få 2-3 og 3+ før jeg klarer å slå meg til ro tror jeg.. Hvor mange dpo er du ? Kommer til å ringe legen i morgen tror jeg, der får jeg iallefall sjekka det :)

Dpo må jeg tenke litt, vent litt. Jeg er rundt
5+3 i dag, så det gjør at jeg er rundt dpo 23, tror jeg. Kan det stemme? Er rundt 14 dager fra el til inn pluss de 10 dagene, da er jeg nok dpo 23.

Dpo må jeg tenke litt, vent litt. Jeg er rundt
5+3 i dag, så det gjør at jeg er rundt dpo 23, tror jeg. Kan det stemme? Er rundt 14 dager fra el til inn pluss de 10 dagene, da er jeg nok dpo 23.

Det kan stemme da ja :) Nå må det bare gå bra ❤️

Jeg håper det veldig! Må bare kjøpe test i dag, så kan jeg ta de i morgen tidlig. :D Og etter det er det stopp, tenker jeg.

Ja jeg holder på å bruke opp mine, bare noen få igjen nå, så kommer det to nye digitale i posten, og så lenge jeg får 2-3 og 3+ er jeg ferdig og fornøyd ;)

Har du tatt ny strimmel-test? Jeg har selv hatt liten stigning på mine bt. Men tok en i dag (to dager siden forrige) og den var mye sterkere i streken :) håper du også får det så du får slått deg til ro med at du er gravid ❤️

Back
Topp