Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er like langt på veg som deg, og testen min i dag (bt) var like sterk som i går. Jeg bekymrer meg ikke, og syns ikke du skal det heller nyt at du endelig er gravid. Slapp avDere som tester med BT, hvordan går det med stigningen ? Jeg er 14 dpo idag, og testen har vært helt lik nå i 3 dager og den digitale jeg svei sv idag viste "bare" 1 - 2, burde jeg være bekymra ? For det er jeg
Jeg er like langt på veg som deg, og testen min i dag (bt) var like sterk som i går. Jeg bekymrer meg ikke, og syns ikke du skal det heller nyt at du endelig er gravid. Slapp av
Fin stigning syns jegSå godt å høre Jeg er nok bare litt småparanoid for alt Er jo ikke vandt til dette her Ja skal prøve på det
Her er forresten testene, fra 10 - 14 dpo
Vis vedlegget 129896
Fin stigning syns jeg
Prøve en annen test kanskje? Og prøv om 2 dager, det tar tid før det dobles og ikke så lett å se når man tar hver dag. Noen har sterkere tester på kvelden, om du heller vil prøve det. Husk at testene har ulikt mye fargestoff, så de skal ikke brukes for å se stigning. Slapp av og tenk positivt, vet det er vanskelig men prøv å nyt. Klem
Den ble helt lik i dag, på fjerde dagen og det liker jeg ikke Frykter det har stoppa opp
Jeg tror ikke at du trenger å bekymre deg, men forstår det veldig godt. Tok 2 cb+ som var absolutt positive, men den ene er nå nesten negativ etter flere dager til tørk. Så tok jeg etter ein cbd, som viste 2-3, en rfsu og den er mye svakere enn alle tester. Jeg er bekymret pga det også og jeg kommer nok til å kjøpe en cbd og en cb+ for å se hva de sier nå. Uff og huff. hvis de ser litt rare ut, så kommer jeg til å kontakte legen for å måle hcg i blod. Kanskje du burde også kontakte legen, så de kan berolige deg?
Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
Dpo må jeg tenke litt, vent litt. Jeg er rundt
5+3 i dag, så det gjør at jeg er rundt dpo 23, tror jeg. Kan det stemme? Er rundt 14 dager fra el til inn pluss de 10 dagene, da er jeg nok dpo 23.
Det kan stemme da ja Nå må det bare gå bra
Jeg håper det veldig! Må bare kjøpe test i dag, så kan jeg ta de i morgen tidlig. Og etter det er det stopp, tenker jeg.
Jeg skal være rundt 5+3 nå, så da må vel nesten snart komme 3+, ikke sant?