Stigning på billigtester

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Trenger bare noen synspunkter fra dere erfarne testere. Har hatt stigning hver dag fram til i dag, men nå ser altså samlingen sånn ut. Hva tror dere? Ny kjemisk? Forskjellig fargestoff?

10-15 dpo alle tatt på morgenen.
image.jpg

Jeg tipper fargestoff. Fikk sånn skrekk selv og tok ny test på kvelden. Fargestoff og utvannet urin har mye å si. Også er ikke alltid stigningen så tydelig å se på 24 timer. Derfor sammenlignet jeg bare de som var 48 timer mellom

Her ser du at min droppa fra 10 til 11.
5feec6fac1ea6d6200a5f0c15d47a2b9

Jeg tipper fargestoff. Fikk sånn skrekk selv og tok ny test på kvelden. Fargestoff og utvannet urin har mye å si. Også er ikke alltid stigningen så tydelig å se på 24 timer. Derfor sammenlignet jeg bare de som var 48 timer mellom

Takk for at du deler! Det er helt klart ulempen med å teste daglig, man får seg en skikkelig nedtur når testene plutselig blir sånn. Så igjennom testetråden til Lykkeliten også, hun hadde jo også noen svakere tester rundt 16 dpo.

Skal ta ny test i morgen.

Skulle ønske jeg tok EN test, og slo meg til ro med at jeg var gravid og slappet av i 9 mnd :-) en maskin med andre ord! :D

Jeg tipper at det er forskjellig fargestopp. Mine tester synes jeg sprikte veldig. Jeg testet meg med digital ukeindikator med ca en ukes mellomrom og stoppet opp da jeg fikk 3+.

Jeg tipper at det er forskjellig fargestopp. Mine tester synes jeg sprikte veldig. Jeg testet meg med digital ukeindikator med ca en ukes mellomrom og stoppet opp da jeg fikk 3+.

Gjorde de? De ser jo kanskje skrøpelige ut disse små barbie-testene, så det er kanskje dumt å basere alt på dem :-)

Tenkte jeg liksom skulle spare de kronene før jul, men det hørtes lurt ut å teste sånn med ukeindikator ja!

om du ser på tilbudsavisene til de forskjellige apotekene, har de innimellom tilbud på clearblue tester ;)
det er dyrt med tester, men kan man spare noen kroner er det bare en bonus ;)

om du ser på tilbudsavisene til de forskjellige apotekene, har de innimellom tilbud på clearblue tester ;)
det er dyrt med tester, men kan man spare noen kroner er det bare en bonus ;)
Takk for tips!
Er jo ikke mange kronene i denne sammenhengen, men tenkte at jeg skulle være så kul at jeg bare ikke trengte digital med ukeindikator. Men jeg tror jeg må ha det gitt :-) Tilbud er bra!

det er absolutt verdt de pengene for å få den forsikringen om at hcg`en stiger!!
godt å ha den digitale der det står gravid :D

sunnmøringen i meg er veldig glad i tilbud ;) hehe

Gjorde de? De ser jo kanskje skrøpelige ut disse små barbie-testene, så det er kanskje dumt å basere alt på dem :-)

Tenkte jeg liksom skulle spare de kronene før jul, men det hørtes lurt ut å teste sånn med ukeindikator ja!
Ja, ikke stress over de rosa strekene. Du har jo nå fått kjempesterke streker! Det er din tur nå :-)

Back
Topp