Stiger det ikke?

AlleGodeTingeErTre<3

Forelsket i forumet
Er to dager over ikm og ser ikke at RFSU sine tester stiger :( Men har positiv digital og cb+ i morgest. Tokk RFSU i går kveld og i kveld men den stiger ikke. Så vist man kan Ane en strek der :( ImageUploadedByBV Forum1452105858.379620.jpg ImageUploadedByBV Forum1452105921.950941.jpg RFSU fra i kveld og cb er fra i morgest. Er dette normalt? Er 4+1 i dag

Hcg-nivået stiger så forskjellig til mange, og tester reagerer forskjellig :-) CB er jo tydelig positiv;-)

Er to dager over ikm og ser ikke at RFSU sine tester stiger :( Men har positiv digital og cb+ i morgest. Tokk RFSU i går kveld og i kveld men den stiger ikke. Så vist man kan Ane en strek der :( Vis vedlegget 154682 Vis vedlegget 154683 RFSU fra i kveld og cb er fra i morgest. Er dette normalt? Er 4+1 i dag
Du kan ikke stole på rfsu tester. Er mange som har fått negativ på de og positiv på digital. Skal du se stigning så anbefaler jeg BT strips :)

Sammenlign heller med en annen CB+ test om to dager!:) kan ikke sammenligne med to forskjellige merker, da de kan ha helt forskjellig sensitivitet :)

Sammenlign heller med en annen CB+ test om to dager!:) kan ikke sammenligne med to forskjellige merker, da de kan ha helt forskjellig sensitivitet :)
Sammenlignet denne RFSU testen med den RFSU testen jeg tokk i går. Men ingen blødninger og lang tapp så er vel ikke noe fare på ferde. Er bare redd å miste denne gangen siden jeg har to barn fra før og aldri mistet. Ser jo så mange som mister her inne :(

Er to dager over ikm og ser ikke at RFSU sine tester stiger :( Men har positiv digital og cb+ i morgest. Tokk RFSU i går kveld og i kveld men den stiger ikke. Så vist man kan Ane en strek der :( Vis vedlegget 154682 Vis vedlegget 154683 RFSU fra i kveld og cb er fra i morgest. Er dette normalt? Er 4+1 i dag

Slil er det her også (4+1 jeg også). Vært litt bekymret, men tror som mange andre sier at hcg stiger veldig ulikt fra person til person.

Back
Topp