Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan ikke stole på rfsu tester. Er mange som har fått negativ på de og positiv på digital. Skal du se stigning så anbefaler jeg BT stripsEr to dager over ikm og ser ikke at RFSU sine tester stigerMen har positiv digital og cb+ i morgest. Tokk RFSU i går kveld og i kveld men den stiger ikke. Så vist man kan Ane en strek der
Vis vedlegget 154682 Vis vedlegget 154683 RFSU fra i kveld og cb er fra i morgest. Er dette normalt? Er 4+1 i dag
Sammenlignet denne RFSU testen med den RFSU testen jeg tokk i går. Men ingen blødninger og lang tapp så er vel ikke noe fare på ferde. Er bare redd å miste denne gangen siden jeg har to barn fra før og aldri mistet. Ser jo så mange som mister her inneSammenlign heller med en annen CB+ test om to dager!kan ikke sammenligne med to forskjellige merker, da de kan ha helt forskjellig sensitivitet
![]()
Er to dager over ikm og ser ikke at RFSU sine tester stigerMen har positiv digital og cb+ i morgest. Tokk RFSU i går kveld og i kveld men den stiger ikke. Så vist man kan Ane en strek der
Vis vedlegget 154682 Vis vedlegget 154683 RFSU fra i kveld og cb er fra i morgest. Er dette normalt? Er 4+1 i dag
Slil er det her også (4+1 jeg også). Vært litt bekymret, men tror som mange andre sier at hcg stiger veldig ulikt fra person til person.
Håper det bare stiger saktere enn andre sine tester. Var treg stigning med mitt forje barn også.Og min cb er helt lik som din i styrke!