Stigende HCG etter spontanabort

IMG_5041.jpeg

Sniker her, da jeg opplever det samme. 2,5 uke siden SA (var 5+3). Har vært på GU og det var tegn til nylig eggløsning. Ingen rester og slimhinne har bygd seg opp igjen. Skjønner ingenting.. Gyn. sa dette var uventa og følger opp med flere blodprøver..

Veldig merkelig, men ingen normale graviditeter stiger sånn her heller. Du får holde oss oppdatert!
Liten update: HCG stiger fortsatt (96 nå, fra tidligere 40) så nå har jeg akkurat fått medikamentbehandling med Methotrexate (cellegift). Håper det fungerer. Har vært på jevnlig ultralyd og blodprøvetaking. De ser antydning til noe i høyre eggleder/eggstokk. Men det er så lite at de ikke kan si for sikkert. Må vente i minst 3 mnd før vi forsøker å bli gravide igjen.

Liten update: HCG stiger fortsatt (96 nå, fra tidligere 40) så nå har jeg akkurat fått medikamentbehandling med Methotrexate (cellegift). Håper det fungerer. Har vært på jevnlig ultralyd og blodprøvetaking. De ser antydning til noe i høyre eggleder/eggstokk. Men det er så lite at de ikke kan si for sikkert. Må vente i minst 3 mnd før vi forsøker å bli gravide igjen.
Åh så utrolig kjipt!!

Back
Topp