Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det med deg?
Jøss, men stiger veldig sakte. Rester?Vis vedlegget 453764
Sniker her, da jeg opplever det samme. 2,5 uke siden SA (var 5+3). Har vært på GU og det var tegn til nylig eggløsning. Ingen rester og slimhinne har bygd seg opp igjen. Skjønner ingenting.. Gyn. sa dette var uventa og følger opp med flere blodprøver..
Var på UL på tirsdag. Ingen rester…Jøss, men stiger veldig sakte. Rester?
Veldig merkelig, men ingen normale graviditeter stiger sånn her heller. Du får holde oss oppdatert!Var på UL på tirsdag. Ingen rester…
Liten update: HCG stiger fortsatt (96 nå, fra tidligere 40) så nå har jeg akkurat fått medikamentbehandling med Methotrexate (cellegift). Håper det fungerer. Har vært på jevnlig ultralyd og blodprøvetaking. De ser antydning til noe i høyre eggleder/eggstokk. Men det er så lite at de ikke kan si for sikkert. Må vente i minst 3 mnd før vi forsøker å bli gravide igjen.Veldig merkelig, men ingen normale graviditeter stiger sånn her heller. Du får holde oss oppdatert!
Åh så utrolig kjipt!!Liten update: HCG stiger fortsatt (96 nå, fra tidligere 40) så nå har jeg akkurat fått medikamentbehandling med Methotrexate (cellegift). Håper det fungerer. Har vært på jevnlig ultralyd og blodprøvetaking. De ser antydning til noe i høyre eggleder/eggstokk. Men det er så lite at de ikke kan si for sikkert. Må vente i minst 3 mnd før vi forsøker å bli gravide igjen.