Sterkt graviditetstest 2 uker etter MA

Det kan være og det gir mening, kommer an på hvor langt man var på vei. Her var det 13+4 men babyen døde 12+2. Så i 3 uker du hadde sterk positive som mine?
Ja, de var som dine kjempelenge, og jeg visste at både foster og morkake var ute. Gynekologen sa i ettertid at det nok var slimhinnen (?) Som brukte lang tid på å komme ut, for min første mens etter var veldig kraftig. Bra du tar hcg-prøver, jeg tror det er bra for å vite sikkert at den synker. Skulle ønske jeg og gjorde det, for den usikkerheten med om det var rester er ikke noe bra å gå med.

Det varierte veldig på lengden på graviditetene, ene gangen gikk det 6 uker før jeg fikk EL.
I kveld har Lh økt igjen cd14, kan det være eggløsning tross hcg i kroppen? Sluttet å blø og håper det ikke er mye hcg igjen i kroppen siden testen er svakere enn kontrollstrekken.

Vedlegg

• IMG_8821.jpeg
    IMG_8821.jpeg
    231,9 KB · Visninger: 9
Ja, de var som dine kjempelenge, og jeg visste at både foster og morkake var ute. Gynekologen sa i ettertid at det nok var slimhinnen (?) Som brukte lang tid på å komme ut, for min første mens etter var veldig kraftig. Bra du tar hcg-prøver, jeg tror det er bra for å vite sikkert at den synker. Skulle ønske jeg og gjorde det, for den usikkerheten med om det var rester er ikke noe bra å gå med.
Ja for her kom det ut både foster og morkake og noen andre rester. Da er det kanskje slimhinnen men jeg har jo sluttet å blø. Men mulig ved neste mens får jeg kraftige blødninger.

Eg hadde positiv test 1 mnd etter cytotec behandling. Hcg var 188 dagen etter eg tok denne testen. Var inne for utskrapning ei veke etter der igjen, men det var vel mest pga mistanke om polypp. Dei hadde nok drøya det litt om ikkje trur eg :)

Vedlegg

• 20210303_181049_Original.jpeg
    20210303_181049_Original.jpeg
    613,8 KB · Visninger: 1
hvor mange uker var du på vei ved MA? Kanskje det har noe med hvor lang man er på vei ved MA og hvor mye hcg man har i kroppen.
Ja, det har det nok sikkert. Jeg var 8 uker, men fosteret ble målt til 6+0 bare, så hcg har sikkert gått saktere opp eller stoppet da. Jeg hadde hcg på over 50 000 når jeg tok blodprøver i uke 8 etter ultralyden.

Back
Topp