FruHarepus Flørter med forumet 30 Aug 2014 #1 Overalt står det at man skal teste på morgenurin, men mine tester er mye sterkere på kvelden? Er det normalt? Sent from my iPhone using BV Forum
Overalt står det at man skal teste på morgenurin, men mine tester er mye sterkere på kvelden? Er det normalt? Sent from my iPhone using BV Forum
dollymama <3Mai2015<3 Tilgangsansvarlig VIP Septembermødre <3 Aprilbarna`15 30 Aug 2014 #2 Noen produserer vist mer hcg om kvelden ♡august 2010 - min lille fantefu♡ ♡juli 2013♡min lille engel♡ ♡lille spire - april/mai 2015♡
Noen produserer vist mer hcg om kvelden ♡august 2010 - min lille fantefu♡ ♡juli 2013♡min lille engel♡ ♡lille spire - april/mai 2015♡
FruHarepus Flørter med forumet 30 Aug 2014 #3 Jaja, tok en CBD nå og den viste gravid 1-2 uker tenkte jeg skulle spare den til neste uke, men ble plutselig så usikker Sent from my iPhone using BV Forum
Jaja, tok en CBD nå og den viste gravid 1-2 uker tenkte jeg skulle spare den til neste uke, men ble plutselig så usikker Sent from my iPhone using BV Forum