Sterkere strek :D

Gratulerer! :)

Hipp hurrah for fantastisk nyhet

ImageUploadedByBV Forum1418459856.275249.jpg
Her er dagens nye tilskudd i rekka ;) :D stadig sterkere :) :) :) Jeg er så lykkelig akkurat nå <3

Verdens beste julegave det!

Kjente jeg ble litt lykkelig med deg da du jeg leste dagens!! :D:smiley-bounce012

Kan jeg spørre deg om hvilke symptomer/bivirkninger du har hatt oppgjennom rugetiden? Bare av ren nysgjerrighet :D

ÅÅÅÅÅ, endelig!! Gratulere så mye, for en fantastisk førjulsgave!!

Kan jeg spørre deg om hvilke symptomer/bivirkninger du har hatt oppgjennom rugetiden? Bare av ren nysgjerrighet :D
Hei :) Har egentlig ikke hatt så mye symptomer, har vært sliten/trøtt (men det er jeg jo sykemeldt for også, utmattelse, så vet ikke hva som er hva) ellers har jeg hatt ømme pupper... Nå i går kom plutselig bekkenvondt (hormonelt) men det er borte i dag igjen... De helt siste dagene har jeg hatt et enormt temperament :P :D godt jeg har kort lunge som person og ler i neste øyeblikk..., så jeg og mannen min har faktisk ledd av reaksjon som bare smeller fra meg..., blir paff selv :P og siste dagene mye murringer nederst i magen, men på en måte annerledes enn mens-murringer... Har har hele tiden hatt en følelse på at det skulle gå bra denne gangen, sovet og hvilt mye, jeg har ikke vært flink med kostholdet, for har vært enormt sugen på sukker, sjokolade etc, det er verre en noen gang :( :P men, men, tenkte jeg skulle skjerpe meg nå og i januar er det helt slutt!!! ;)
Har du spesielle symptomer?

Hei :) Har egentlig ikke hatt så mye symptomer, har vært sliten/trøtt (men det er jeg jo sykemeldt for også, utmattelse, så vet ikke hva som er hva) ellers har jeg hatt ømme pupper... Nå i går kom plutselig bekkenvondt (hormonelt) men det er borte i dag igjen... De helt siste dagene har jeg hatt et enormt temperament :P :D godt jeg har kort lunge som person og ler i neste øyeblikk..., så jeg og mannen min har faktisk ledd av reaksjon som bare smeller fra meg..., blir paff selv :P og siste dagene mye murringer nederst i magen, men på en måte annerledes enn mens-murringer... Har har hele tiden hatt en følelse på at det skulle gå bra denne gangen, sovet og hvilt mye, jeg har ikke vært flink med kostholdet, for har vært enormt sugen på sukker, sjokolade etc, det er verre en noen gang :( :P men, men, tenkte jeg skulle skjerpe meg nå og i januar er det helt slutt!!! ;)
Har du spesielle symptomer?
Arti å høre andre sine symptomer og ellers opplevelser i rugetiden om man kan si det på den måten ;) :D selv har jeg denne gang ikke hatt noe særlig symptomer :-O litt paff i grunn for jeg går jo til og med på dobbel dose prog. støtte.. jeg husker jeg kjente littegrann småstikninger dag 2-4 ca men det ga seg da og har ikke hatt noe stikninger siden, jeg hadde noen litt sterke kvalmebyger rundt dag 3-5 ca det har jeg aldri hatt før vel og merke, etter det har jeg kun kjent meg litt øm /strekk under navlen inni magen/bak skambenet av og på hver dag.. men det er veldig vagt!! Har heller ikke vært veldig forsiktig med søte ting men, det er jo advent ;)

Back
Topp