Gratulera så mye 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiKan jeg spørre deg om hvilke symptomer/bivirkninger du har hatt oppgjennom rugetiden? Bare av ren nysgjerrighet![]()
Tusen takk Hestehoven <3ÅÅÅÅÅ, endelig!! Gratulere så mye, for en fantastisk førjulsgave!!
Arti å høre andre sine symptomer og ellers opplevelser i rugetiden om man kan si det på den måtenHeiHar egentlig ikke hatt så mye symptomer, har vært sliten/trøtt (men det er jeg jo sykemeldt for også, utmattelse, så vet ikke hva som er hva) ellers har jeg hatt ømme pupper... Nå i går kom plutselig bekkenvondt (hormonelt) men det er borte i dag igjen... De helt siste dagene har jeg hatt et enormt temperament
![]()
godt jeg har kort lunge som person og ler i neste øyeblikk..., så jeg og mannen min har faktisk ledd av reaksjon som bare smeller fra meg..., blir paff selv
og siste dagene mye murringer nederst i magen, men på en måte annerledes enn mens-murringer... Har har hele tiden hatt en følelse på at det skulle gå bra denne gangen, sovet og hvilt mye, jeg har ikke vært flink med kostholdet, for har vært enormt sugen på sukker, sjokolade etc, det er verre en noen gang
![]()
men, men, tenkte jeg skulle skjerpe meg nå og i januar er det helt slutt!!!
![]()
Har du spesielle symptomer?