Sterke til svake

Studenten

Studenten
Hei! Fant ut at jeg er gravid for 3 dager siden. Er 6+5 idag. Aller første gangen jeg testet, var det en klar positiv test! Når jeg testet idag (hadde en dårlig følelse) så var det en svaaaak strek. Har ikke hatt noe blødninger..hva kan være årsaken? Får litt panikk.

Ps! Er ny her.

Det kan være mange årsaker til det, og trenger ikke være noe galt. Var det samme type test? Hvilken type?

Så lenge du ikke ser blod eller har smerter er det jo grunn til å tro at det er i orden.

Du kan jo evt teste igjen om en dag eller tre og se hvordan det utvikler seg. Jeg er egentlig ikke tilhenger at å fortsette å teste, det fører stort sett til bekymring

Det kan være mange årsaker til det, og trenger ikke være noe galt. Var det samme type test? Hvilken type?

Så lenge du ikke ser blod eller har smerter er det jo grunn til å tro at det er i orden.

Du kan jo evt teste igjen om en dag eller tre og se hvordan det utvikler seg. Jeg er egentlig ikke tilhenger at å fortsette å teste, det fører stort sett til bekymring
Testet samme type test, ja..billigtester. Har hatt mye luft i magen og vært kvalm. Men aldri spydd. Har legetime på torsdag, så får vi se. Det er sant det du sier...nå vet jeg ikke om jeg kan vente til torsdag.

Det kan jo bare være at den første urinen var mer konsentrert (hadde vært lenger inni deg, med ikke så mye annen veske), mens denne gangen var det mer vann i urinen.

Dessuten er ikke alle tester helt like. Tatt 100 vis og jeg får forskjellig styrke innimellom. Og det har gått bra med mine.

Men ta en test igjen i morgen eller etter på. Så ser du

Det kan jo bare være at den første urinen var mer konsentrert (hadde vært lenger inni deg, med ikke så mye annen veske), mens denne gangen var det mer vann i urinen.

Dessuten er ikke alle tester helt like. Tatt 100 vis og jeg får forskjellig styrke innimellom. Og det har gått bra med mine.

Men ta en test igjen i morgen eller etter på. Så ser du
Tar en imorgen. Så får vi se..takk for svar! Roa meg litt ned nå :)

Åssen test var test nr 2 da? prøv med en digital ? eller en annen test? alle tester er forskjellige å uansett.
reis til legen på mandag og mål hcg.

Åssen test var test nr 2 da? prøv med en digital ? eller en annen test? alle tester er forskjellige å uansett.
reis til legen på mandag og mål hcg.
Akkurat samme test som den første. Billigtester..skal se om han gidder å ta meg inn. Men frykter at han vil la meg vente til torsdag. Har som sagt ingen blødninger (enda :( ) .

Back
Topp