Sterke spark

tingeling1990

Glad i forumet
Når sparker eller knuffer den lille så hardt i magen om dagene at jeg er sikker på at hun kommer ut der!:p kjennes ut som lyskene mine spesielt skal rivne! Gjør så himla vondt! Og hun har blitt suuuperaktiv de siste 3 dagene!:p øm! Andre med samme følelse? 36+2 idag :)

De verste er de jeg får i ene ribbeinet, får gjerne sånn brennende følelse. Av og til er det noe som iler ned i symfysen/skambeinet. Men jevnt over er ikke sparkene så harde nå, er vel for trangt. Husker da jeg var høygravid med første, hun pleide å gjøre ett eller annet glidende med masse vondt press ut mot siden, føltes som om hun hadde en kniv der inne og prøvde å skjære seg ut :p

De verste er de jeg får i ene ribbeinet, får gjerne sånn brennende følelse. Av og til er det noe som iler ned i symfysen/skambeinet. Men jevnt over er ikke sparkene så harde nå, er vel for trangt. Husker da jeg var høygravid med første, hun pleide å gjøre ett eller annet glidende med masse vondt press ut mot siden, føltes som om hun hadde en kniv der inne og prøvde å skjære seg ut :p
Ja, kan vell ikke kalle det spark og slag av den typen.. virker som hun strekker på alt hun har og knuffer litt!:p romsterer fælt av og til!:p hodet var nesten festet, så hun klarer vell forsatt å bevege seg litt!:p holder bare på å gå i bakken av og til når hun er skikkelig hardfør:p

Kjennes ut som han prøver å vide ut plassen der inne. Er vel litt trangt, så dytter hardt ut for å gjøre det litt større. Er ikke behagelig i det hele tatt! [emoji54]

Ja, kan vell ikke kalle det spark og slag av den typen.. virker som hun strekker på alt hun har og knuffer litt!:p romsterer fælt av og til!:p hodet var nesten festet, så hun klarer vell forsatt å bevege seg litt!:p holder bare på å gå i bakken av og til når hun er skikkelig hardfør:p

Mhm, det presset er ikke godt! Hodet er ikke festet her heller, eller var ikke det på siste sjekk, men jordmor sa hodet var godt nedi bekkenet.

Åh! Jeg og har et bein som liker seg opp under ene ribbeinet. Kjennes ut som gnagsår/at det brenner, skikkelig ubehagelig :p

Har det samme her, hun sparker kraftig men det verste er når en fot eller arm presser hardt ut i siden! :p da får jeg helt noia! Haha!

Akkurat slik har jeg det også! Brenner ved ribbeina på grunn av presset, så må sitte heeelt bakoverlent.. og foten hennes eller noe glir så langt ut på siden at det kjennes ut som hun har tenkt seg helt bak på ryggen.. fryktelig ubehagelig og vondt :p

Jeg også har til tider så sterke bevegelser at det føles til tider som.magen vil eksplodere

Buler ut i alle retninger. Hadde det vært noe som heter "stjerneleie" så hadde det vært passende beskrivelse :P Virker som han har sunket mer og mer siste tiden, for jeg har ikke like vondt i ribbeina lenger, men blæra mi blir brukt som bongotromme :P

Back
Topp