Sterke smerter i lysken?

Bkno9169210

Andre møte med forumet
Har fått sterke smerter i lysken på høyre side. Noen andre som har opplevd dette? Er 38+0. Klare såvidt å gå på den foten.
 
Har fått sterke smerter i lysken på høyre side. Noen andre som har opplevd dette? Er 38+0. Klare såvidt å gå på den foten.
Jeg har det på venstre side i forbindelse med bekkenløsningen. Kanskje baby har gravd seg godt nedi bekkenet og presser på nerver hos deg?
 
Ja jeg opplever av-og på smerter i lysken på venstre side! For et par uker siden (er 38+4 nå) var det HELT ille. Kan kjenne det litt på begge sider. Første dag i permisjon klarte jeg plutselig ikke stå på høyre fot, kjentes ut som noe bare sa «schmok» inni bekkenet.... forferdelig vondt. Var bare å holde sofaen. Neste dag fikk jeg halta meg rundt, og etter to dager kunne jeg gå forsiktig.
 
Har fått sterke smerter i lysken på høyre side. Noen andre som har opplevd dette? Er 38+0. Klare såvidt å gå på den foten.
Jepp, har det på samme måte... På begge sider... Men heldigvis ikke samtidig, for da hadde jeg falt i gulvet:wideyed::p
Har ikke hatt slike smerter før, verken i forrige svangerskap, eller i dette, før i uke 36 ca.... Men regner med det enten er leddbandene som strekker seg, eller at babyen presser på noen nerver....
 
Jeg kan få det noen ganger. Jordmor mente det kunne skyldes dårlig blodgjennomstrømming til bekkenmuskulaturen. Det hjelper for meg å sove med pute mellom beina, og ellers passe på å sitte og ligge med beina litt spredt så blodet ikke stopper opp. Ikke sikkert det samme gjelder deg, men du kan jo prøve :)
 
Ikke direkte smerte, men har flere ganger i det siste opplevd at jeg får en akutt krampelignende følelse i lysken, akkurat som beinet svikter i noen sekunder liksom. Ser noen skriver det kan ha sammenheng med bekkenløsning. Har jo slitt med bekkenet i svangerskapet, så kanskje det har en sammenheng her og :p
 
Back
Topp