Sterke menssmerter i slutten av uke 5

Nå har jeg blitt kvitt de store smertene, det er byttet ut med kvalme. Skulle gjerne beholdt smertene merker jeg.
Huff. Er kvalm jeg og. Hatt lite smerter siste døgnet. Lurer på om det var luft jeg hadde, da jeg er litt forstoppet, ehe :eek: Matlysten er på bunn merker jeg, lite som frister, utenom supper og tom og jerry kjeks, men spiste en del kjeks i går så nå har jeg de litt opp i halsen :p hva spiser du for kvalmen?
 
jeg sliter også med masse smerteer, mest på natten. da kommer det gjerne to til tre ganger, med varighet på ca 15 min. utrolig vont og tenkter hver gang at det er SA eller noe. er det noen som har erfaring med å ta noe for å lindre smertene? har hatt slike smerter hver natt siden 4+2, er nå 6+4 og begynner å ta på å være våken store deler av natten med smerter..
 
Huff. Er kvalm jeg og. Hatt lite smerter siste døgnet. Lurer på om det var luft jeg hadde, da jeg er litt forstoppet, ehe :eek: Matlysten er på bunn merker jeg, lite som frister, utenom supper og tom og jerry kjeks, men spiste en del kjeks i går så nå har jeg de litt opp i halsen :p hva spiser du for kvalmen?
Eneste jeg har funnet som fungerer på meg er lakrisal. Og nok vann.
 
Jeg har også sterke menssmerter, blir redd til tider, men bare hvit utflod som kommer. Tenker at det bare er normalt så lenge man ikke blør :)
 
Helt vanlig hos meg óg. Jeg går på do og sjekker, blitt en vanesak.

Merker at jeg også får menssmerter når jeg er tissetrengt og har holdt meg litt for lenge, selv om det er ikke lenge da. Men det føles sånn for tiden uansett. Må jeg på do, så må jeg det med en gang!!
 
Back
Topp