Huff. Er kvalm jeg og. Hatt lite smerter siste døgnet. Lurer på om det var luft jeg hadde, da jeg er litt forstoppet, eheNå har jeg blitt kvitt de store smertene, det er byttet ut med kvalme. Skulle gjerne beholdt smertene merker jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff. Er kvalm jeg og. Hatt lite smerter siste døgnet. Lurer på om det var luft jeg hadde, da jeg er litt forstoppet, eheNå har jeg blitt kvitt de store smertene, det er byttet ut med kvalme. Skulle gjerne beholdt smertene merker jeg.
Eneste jeg har funnet som fungerer på meg er lakrisal. Og nok vann.Huff. Er kvalm jeg og. Hatt lite smerter siste døgnet. Lurer på om det var luft jeg hadde, da jeg er litt forstoppet, eheMatlysten er på bunn merker jeg, lite som frister, utenom supper og tom og jerry kjeks, men spiste en del kjeks i går så nå har jeg de litt opp i halsen
hva spiser du for kvalmen?
Sant! Har en del bekkenplager allerede og jegJeg har også sterke menssmerter, blir redd til tider, men bare hvit utflod som kommer. Tenker at det bare er normalt så lenge man ikke blør![]()