Sterke magesmerter

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
De kom for sånn ca en time siden. Jeg ble plutselig kvalm, og måtte kaste opp. På tur ut av badet kjenner jeg at det er mer enn kvalme. Den sykeste magesmerten jeg har kjent bygger seg opp. Nå ligger jeg i senga og kan så vidt bevege meg. Det er vondt helt bak i ryggen :( hva kan detta være? Blir så bekymra!

Vi er såpass langt på vei nå.. så jeg ville ringt legevakta, det kan være galle og det kan være luftsmerter (dem er ganske j*vlige noen ganger).. så ring lege, evt føden. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.. ingen her er leger eller jordmødre (så vidt jeg vet) Så tryggest å ringe fagpersonell. God bedring, og hold oss oppdatert❤

På helt generelt grunnlag syns jeg alltid man skal ta kontakt med legevakt/føden hvis man får sterke magesmerter i svangerskapet. Det er helt umulig for oss ufaglærte å ha noen mening om dette gjennom et forum. Det er så mye forskjellig det _kan_ være.

Vi er såpass langt på vei nå.. så jeg ville ringt legevakta, det kan være galle og det kan være luftsmerter (dem er ganske j*vlige noen ganger).. så ring lege, evt føden. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.. ingen her er leger eller jordmødre (så vidt jeg vet) Så tryggest å ringe fagpersonell. God bedring, og hold oss oppdatert❤
Ja og selv om det er leger og jordmødre her, kan ikke de heller stille en diagnose gjennom et forum. Sterke smerter = ringe. Det er min grunnregel :-) Og samme grunnregel gjelder etter min mening om man er fryktelig bekymret. Så flere grunner her altså. God bedring fra meg og!

Back
Topp