Sterke magesmerter..

Fru88

Betatt av forumet
Hadde innsett fredag (Hurra!! :-D) og har vært så og si helt uten plager denne runden både når det gjelder stimulering og uttak. Men i dag har jeg hatt konstante magesmerter... Sist hadde jeg mye vondt i eggstokkene helt frem til mensen kom. Hadde ikke innsett da. Smerten jeg kjenner nå er konsentrert i livmoren. Minner om sterke menstruasjonssmerter uten at jeg helt kan si det kjennes likt ut. Startet i morges kun som ømhet, akkurat som at noen presser på full blære. Men har nå tatt smertestillende uten særlig effekt. Noen som har opplevd liknende?

Æ fikk nån syke stikkinger i magen å nedover i en fot dagen etter innsett. Vest man kan kjenn feste smerta, så tenker æ d. Klinikken sa at d va ikkje negativt i hvert fall. Men har du hørt me klinikken du høre t?

Hadde innsett fredag (Hurra!! :-D) og har vært så og si helt uten plager denne runden både når det gjelder stimulering og uttak. Men i dag har jeg hatt konstante magesmerter... Sist hadde jeg mye vondt i eggstokkene helt frem til mensen kom. Hadde ikke innsett da. Smerten jeg kjenner nå er konsentrert i livmoren. Minner om sterke menstruasjonssmerter uten at jeg helt kan si det kjennes likt ut. Startet i morges kun som ømhet, akkurat som at noen presser på full blære. Men har nå tatt smertestillende uten særlig effekt. Noen som har opplevd liknende?
Efter mitt insett så hade jag att det pressade på vänster sida . Menssmärtorna kom inte förrän några dagar senare .

Nei, tenkte å ringe de imorgen. Men nå er smertene helt borte :-) Var fryktelig vondt mens det stod på... Googla litt om festesmerte, men dette var veldig intense smerter.. Ingen blødning, så går bare vente videre og se hva som skjer :-)

Er "fælt" med disse dagene, og ikke vite hva som skjer... :-) Gratulerer med graviditeten Veienerlang! :-D

Mine va å veldi vonde:( men varte ikkje så alt for lenge. Veldi spennende å se om d v no som festa sæ;) då kommer du vel inn på mars?
Tusen takk:)

Mine va å veldi vonde:( men varte ikkje så alt for lenge. Veldi spennende å se om d v no som festa sæ;) då kommer du vel inn på mars?
Tusen takk:)
Krysser alt som krysses kan! Og da kommer jeg inn på Mars ja :-D

Back
Topp