Sterke magesmerter og begynnende blødning

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Ser ut som om dette ikke går veien. Hadde sterke magekramper i går, vondt i dag og nå en begynnende blødning nå .. Aldri hatt sa før, så vet ikke helt hva som er vanlig?
Var ikke en planlagt graviditet , men trist likevel...
 
Huff... [emoji174] Sender deg en god klem [emoji173]️ Krysser fingrene for at dette er uskyldig
 
Så trist. Sender en stor klem til deg og håper at det bare er noe helt uskyldig. ❤️
 
Uff, håper det er uskyldig :Heartred men sterke smerter og blødning er jo ikke en lovende kombinasjon:(
 
Huff da.. nei det høres jo ut som en begynnende sa desverre.. Men må jo krysse fingrene på at det går bra likevel! Ta en tur til legen i morgen og få deg en sykemelding og en prat. Er det en sa så medfører det ofte en del blødning så kan være greit å få være hjemme. Og en snakk om oppfølgings ul kanskje for å se at alt er ute/står bra til
 
Krysser fingrene for at det er uskyldig [emoji173]️
 
Krysser fingrene for deg ❤️
 
Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Krysser fingrene for at det går bra likevel, hos mange gjør det det. :) Ville likevel tatt en tur til legen i morgen før å høre legens vurdering. Hvor mange uker er du på vei? Uff føler med deg nå, ille noe godt å vøre bekymret og ikke vite.
 
Sniker fra april. Hadde magesmerter og en stor blødning når jeg var 7+5. Var sikker på at det var gått galt men dro på ultralyd for å bekrefte det. Der var en liten bamsemums med blinkende hjerte :)
 
Takk for mange lykkeønskninger. Var på legevakten og fikk lov å komme for å ta en innvendig ul. Ble ikke så veldig mye klokere, men de kunne utelukke graviditet utenfor livmor. Men legen var usikker på om det var snakk om en ma eller kortere på vei en beregnet, for fosteret var mindre enn 6+5som jeg er i dag og hun fikk ikke sett noe hjerte da den lå ganske langt opp, hun tippet derfor rundt fem uker? Skal inn å måle hcg tirsdag og torsdag og evt ny ul neste uke. Har ikke blødd siden jeg hadde litt på papiret i mårres, så det finnes vel fremdeles håp.
 
Takk for mange lykkeønskninger. Var på legevakten og fikk lov å komme for å ta en innvendig ul. Ble ikke så veldig mye klokere, men de kunne utelukke graviditet utenfor livmor. Men legen var usikker på om det var snakk om en ma eller kortere på vei en beregnet, for fosteret var mindre enn 6+5som jeg er i dag og hun fikk ikke sett noe hjerte da den lå ganske langt opp, hun tippet derfor rundt fem uker? Skal inn å måle hcg tirsdag og torsdag og evt ny ul neste uke. Har ikke blødd siden jeg hadde litt på papiret i mårres, så det finnes vel fremdeles håp.

Jeg tror legene ser mange solskinnshistorier :) krysser fingra for deg. Når fikk du positiv test?
 
Så bra du har vært på legevakta og fått ultralyd. Også godt å høre at blødningen har stoppet litt. Høres ut som du blir godt fulgt opp. Ikke boe godt å gå å vente på undersøkelser og svar. Håper virkelig det går bra, og at dere tar godt vare på hverandre.
 
Back
Topp