Sterke kramper

Tussilagof

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Oktoberfruene 2018
Juliknøttene 2022
De siste dagene at jeg merket mer og mer til noen krampeliknende følelser i livmoren som har kommer og gått litt i løpet av dagene. De har ikke vært spesielt vonde før nå i dag når jeg helst må sitte eller ligge for at det ikke skal føles for ille. Noen andre med liknende erfaringer? Er førstegangs så jeg vet jammen ikke hva som er vanlig og ikke. Er 15+2 i dag :)

De siste dagene at jeg merket mer og mer til noen krampeliknende følelser i livmoren som har kommer og gått litt i løpet av dagene. De har ikke vært spesielt vonde før nå i dag når jeg helst må sitte eller ligge for at det ikke skal føles for ille. Noen andre med liknende erfaringer? Er førstegangs så jeg vet jammen ikke hva som er vanlig og ikke. Er 15+2 i dag :)
Kan være kynnere?! :-) plagsomt, men normalt....

Tenkte også kynnere.. føles magen hard når krampene kommer?? Kynnere kan være ganske ubehagelig, men de skal ikke være vonde.
Kynnere er livmoren som trener seg opp til fødsel ;)

For meg høres det også ut som kynnere.
Jeg hadde det MYE gjennom begge svangerskap og merket de første denne gang allerede i uke 13/14.
Hos meg kan de sterkeste medføre en del ubehag. Magen blir såklart steinhard, men jeg får også en "rar" følelse i kroppen. Litt hjertebank.

Kan være kynnere?! :) plagsomt, men normalt....

For meg høres det også ut som kynnere.
Jeg hadde det MYE gjennom begge svangerskap og merket de første denne gang allerede i uke 13/14.
Hos meg kan de sterkeste medføre en del ubehag. Magen blir såklart steinhard, men jeg får også en "rar" følelse i kroppen. Litt hjertebank.

Tenkte også kynnere.. føles magen hard når krampene kommer?? Kynnere kan være ganske ubehagelig, men de skal ikke være vonde.
Kynnere er livmoren som trener seg opp til fødsel ;)

Tusent akk for svarene deres! Det kan helt sikkert være kynnere, jeg trodde bare det var litt for tidlig for sånt. Vet jo ikke hvordan de skal føles, men jeg synes livmoren er hardere når det pågår. Som regel er det bare ubehag jeg kjenner, men av og til er det direkte vondt, så er det som bekymrer meg litt da! :S
Men skal til jordmor på fredag, så jeg får lufte tankene til henne da og høre hva hun mener om saken :) Håper bare de vonde holder seg unna ;)

Første svangerskapet mitt fikk jeg de konstant nesten, fra uke 30 ca. hadde de så ofte at når jeg var 38 uker på vei og skulle inn på sparketest (pga lite liv), så viste det seg at jeg hadde rier :p jeg kjente ikke forskjell på de, de første dagene jeg gikk med rier :p

Denne gang fikk jeg første kynnere allerede i uke 12, og ble også bekymret. Men er visst veldig normalt :)

Back
Topp