Sterke bekkensmerter om natten

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Hvis jeg har sovet i senga en stund og skal til og enten skifte stilling i senga eller gå så føles det som om bekkenet nesten går ut av ledd og er utrolig stivt. Klarer ikke forklare det så mye bedre... det knaker når jeg går og jeg kommer meg nesten ikke fremover.

Flere som opplever det samme?

Er så vanvittig lei og føler meg på grensen til deprimert :-(

Off ja jeg også sliter spesielt på natten! [emoji26] Gjør drit vondt å skifte stilling og enda verre er det når man må opp og tisse så ofte [emoji37][emoji13]

Fysio x2 i uken her og det er bare for å vedlikeholde slik at det ikke blir verre. For det blir desverre ikke bedre før vi eventuelt har født [emoji26] Og noen sliter etter fødsel også, men det håper jeg vi slipper[emoji109]

Jeg har det nøyaktig på samme måte! Jeg sover med bbhugme-pute for å stabilisere bekkenet mest mulig, men det er mye styr med den også, for jeg må nå bruke armene for å løfte beinet over puten, da symfysen og lysken skriker om jeg forsøker å løfte beinet kun med muskelkraften i beinet :( Det er utrolig smertefullt og jeg har begynt å grine noen netter av at det er så vondt og jeg blir så sliten av det..

Jeg har det nøyaktig på samme måte! Jeg sover med bbhugme-pute for å stabilisere bekkenet mest mulig, men det er mye styr med den også, for jeg må nå bruke armene for å løfte beinet over puten, da symfysen og lysken skriker om jeg forsøker å løfte beinet kun med muskelkraften i beinet :( Det er utrolig smertefullt og jeg har begynt å grine noen netter av at det er så vondt og jeg blir så sliten av det..
Velkjent!! Bbhugme hjelper litt, men har i tillegg begynt å få vondt i hofta som er ned mot madrassen så må snu meg ofte for å avlaste. Prøver å ligge på rygg, men blir dårlig etter 2 minutter :( som du har jeg grått i smerte og frustrasjon flere ganger på natta den siste tiden.. fryktelig slitsomt, og en av hovedgrunnene til at jeg nå er 50% sykemeldt!

Velkjent!! Bbhugme hjelper litt, men har i tillegg begynt å få vondt i hofta som er ned mot madrassen så må snu meg ofte for å avlaste. Prøver å ligge på rygg, men blir dårlig etter 2 minutter :( som du har jeg grått i smerte og frustrasjon flere ganger på natta den siste tiden.. fryktelig slitsomt, og en av hovedgrunnene til at jeg nå er 50% sykemeldt!

Jeg blir også øm i hoftene av å ligge på siden for lenge. Min redning er at jeg fortsatt kan ligge på rygg uten å bli dårlig, men må fortsatt skifte stilling flere ganger iløpet av natten.
Så bra at du har ordnet deg sykemelding! Jeg jobber fortsatt 100%.. Det er liksom så kort tid igjen (6 arbeidsdager), men det er absolutt på bristepunktet. Om det hadde vært lengre til permisjonen, så hadde jeg masjert rett til legen!

Så bra at du har fått 50% sykemelding!

Off ja jeg også sliter spesielt på natten! [emoji26] Gjør drit vondt å skifte stilling og enda verre er det når man må opp og tisse så ofte [emoji37][emoji13]

Fysio x2 i uken her og det er bare for å vedlikeholde slik at det ikke blir verre. For det blir desverre ikke bedre før vi eventuelt har født [emoji26] Og noen sliter etter fødsel også, men det håper jeg vi slipper[emoji109]

Uff, føler sånn med deg :-( verste jeg vet er å tisse på natten også... heldigvis er badet nærme soverommet.

Bekkenet mitt ble ganske ødelagt etter fødselen sist og det tok rundt 3 måneder før jeg klarte å gå normalt igjen. Kjenner derfor jeg er livredd for å gå gjennom en vanlig fødsel igjen :-(

Er nettopp derfor jeg ikke har bestilt bbhugme-puta med tanke på at bekkenet skriker så fort jeg løfter ene benet i senga... har blitt en del tårer på natten her også :-(

Natten tilbringes sittende på sengekanten. Helt jævelig i natt :grumpy:

Back
Topp