Sterk test!

Dlies

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Idag var testen mye sterkere, første positive testen fikk jeg i forgårs. Deilig å se hcg-stigning! Idag skal jeg kjøre til byen (bor på bygda) for å kjøpe digital cb med ukeindikator på apoteket. Spent på om jeg får 1-2 uker eller 2-3 uker, hva tror dere?? Er 4+6 idag :-)

ImageUploadedByBV Forum1427099641.278016.jpg

Idag var testen mye sterkere, første positive testen fikk jeg i forgårs. Deilig å se hcg-stigning! Idag skal jeg kjøre til byen (bor på bygda) for å kjøpe digital cb med ukeindikator på apoteket. Spent på om jeg får 1-2 uker eller 2-3 uker, hva tror dere?? Er 4+6 idag :)

Vis vedlegget 109187
Kjempefin test :) Jeg er 4+6 og fikk 1-2 på utvannet kveldsurin for 2 dager siden, fikk 2-3 igår morges :) Satser på at du vil få 2-3 på morgenurin :)

Kjempefin test :) Jeg er 4+6 og fikk 1-2 på utvannet kveldsurin for 2 dager siden, fikk 2-3 igår morges :) Satser på at du vil få 2-3 på morgenurin :)

Okei, skal prøve å holde testetøsa innelåst til i morgen tidlig da, så er sjangsen større for at jeg får 2-3 :-)

Okei, skal prøve å holde testetøsa innelåst til i morgen tidlig da, så er sjangsen større for at jeg får 2-3 :)

De tankene og følelsene jeg hadde etter å ha fått 1-2 unner jeg deg ikke, så om du klarer så bør du teste på morgenurin ;) Sterk test du har fått, så blir nok 2-3 ihvertfall :D

De tankene og følelsene jeg hadde etter å ha fått 1-2 unner jeg deg ikke, så om du klarer så bør du teste på morgenurin ;) Sterk test du har fått, så blir nok 2-3 ihvertfall :D

Ja, huff, litt skumle de her testene med ukesindikator. Tror jeg skal bestille legetime ganske snart ettersom at jeg har opplevd to tidlige SA bare nå på et halvt år. Føler meg tryggere hvis jeg får blodprøver å ser at det er hcg-stigning der.. Så håper jeg også på at jeg kan bli henvist til tidlig-UL, men sjangsene er vel små for at jeg skal være så heldig. Men er lov og håpe :)

Ja, huff, litt skumle de her testene med ukesindikator. Tror jeg skal bestille legetime ganske snart ettersom at jeg har opplevd to tidlige SA bare nå på et halvt år. Føler meg tryggere hvis jeg får blodprøver å ser at det er hcg-stigning der.. Så håper jeg også på at jeg kan bli henvist til tidlig-UL, men sjangsene er vel små for at jeg skal være så heldig. Men er lov og håpe :)

Kommer nok an på legen din, noen er flink å henvise :) å se hcg-stigning "svart på hvitt" er nok mer betryggende enn en test med ukesindikator ja..men bare å se at testene blir sterkere er deeeilig :) Jeg skal bestille privat ul, blir nok ikke trygg før jeg ser et bankende hjerte <3 Mistet selv forgje mnd, så håper spiren klorer seg fast nå :) har ihvertfall en bedre følelse :)

Kommer nok an på legen din, noen er flink å henvise :) å se hcg-stigning "svart på hvitt" er nok mer betryggende enn en test med ukesindikator ja..men bare å se at testene blir sterkere er deeeilig :) Jeg skal bestille privat ul, blir nok ikke trygg før jeg ser et bankende hjerte <3 Mistet selv forgje mnd, så håper spiren klorer seg fast nå :) har ihvertfall en bedre følelse :)

Ja - aner ikke hvilken lege jeg møter, er bare masse turnusleger her oppe i nord så møter en ny hver gang. Håper de er litt behjelpelig:) Har også en bedre følelse denne gang, så satser på at spirene våre klorer seg fast til november!

Så herlig med sterk test!! Vil nok slå ut 2-3 på morgenurin!

Sterk fin test!:) jeg fikk 3+ da jeg tok digital CB når jeg va 5+0 etter mens. Morgenurin da. :)

Back
Topp