Hadde i dag tidlig ultralyd og var beregnet for å være 7+2. Dessverre fant gynekolog bare to helt tomme fostersekker på 11 og 5mm tror jeg det var… Jeg skal nå ta HCG-blodprøver med to dagers mellomrom for å se hvordan den utvikler seg, og så evt. sette medisiner for å få i gang en abort… Er selvfølgelig helt knust men er jo lite man kan gjøre. Er nok ikke noe sannsynlighet for at jeg bare er kortere på vei heller…
Jeg tok nå en graviditetstest, siden jeg har ikke tatt siden 8. nov (5+4). Testen viste seg å være mye sterkere enn sist test. Er så redd for svangerskap utenfor livmor, selv om gyn ikke så noen antydning til det. Har noen noen erfaringer å dele? Legger ved test. Positiv strek kom før kontrollstrek og var raskt sterkere enn kontrollstreken… Kan enda ikke forstå at jeg ikke lenger er gravid.. Dette skulle jo bli verdens fineste dag…
Jeg tok nå en graviditetstest, siden jeg har ikke tatt siden 8. nov (5+4). Testen viste seg å være mye sterkere enn sist test. Er så redd for svangerskap utenfor livmor, selv om gyn ikke så noen antydning til det. Har noen noen erfaringer å dele? Legger ved test. Positiv strek kom før kontrollstrek og var raskt sterkere enn kontrollstreken… Kan enda ikke forstå at jeg ikke lenger er gravid.. Dette skulle jo bli verdens fineste dag…

det positive er at vi ble raskt gravide, og da klarer vi det nok raskt igjen også 
etter BOen kjente jeg alikevel på frykten om å ikke bli det igjen, så det er bra du tenker sånn på det