Sterk følelse på fødsel?

Anleggsfrue

Betatt av forumet
Junilykke2018
fikk du noen tegn eller en sterk følelse på at fødsel kom til å skje snart?
Er førstegangsfødende og lurer virkelig på om det er noen form for tegn ved fødsel i forkant?
Begynner å bli litt smålei og har lyst til å se om det finnes tegn på at fødsel skjer snart eller noe som holder motivasjonen oppe

fikk du noen tegn eller en sterk følelse på at fødsel kom til å skje snart?
Er førstegangsfødende og lurer virkelig på om det er noen form for tegn ved fødsel i forkant?
Begynner å bli litt smålei og har lyst til å se om det finnes tegn på at fødsel skjer snart eller noe som holder motivasjonen oppe

Jeg kjente INGEN verdens ting før vannet plutselig gikk og lille var ute 2,5 time senere[emoji23][emoji85]

Nei, ingen forvarsler overhodet. Med første var jeg på langtur til Sverige samme dag som fødselen startet (en uke før termin), følte meg helt som vanlig helt frem til jeg våknet av rier i totiden på natten.

Skjønner[emoji85] Vi rakk det akkurat, så håper virkelig ikke det går fortere denne gangen[emoji28] Vi må jo vente på barnevakt i tillegg

Har heldigvis bare hundene hjemme som fint klarer seg selv i noen timer til noen plukker de opp[emoji85] er derimot litt over 2 timer kjøretid il sykehuset i tilegg mye stenging av vei og tunneler innover mot sykehuset så får håpe at vi treffer med tidene og ikke må stå og vente på på at de åpnes[emoji23]

Har heldigvis bare hundene hjemme som fint klarer seg selv i noen timer til noen plukker de opp[emoji85] er derimot litt over 2 timer kjøretid il sykehuset i tilegg mye stenging av vei og tunneler innover mot sykehuset så får håpe at vi treffer med tidene og ikke må stå og vente på på at de åpnes[emoji23]
Hei
Går du i fødsel å må vente på at veien skal åpne. Kan du ringe politiet. De kan kontakte de som jobber på stedet slik at du slipper igjennom. Det gjør vi på ambulansen.

Hei
Går du i fødsel å må vente på at veien skal åpne. Kan du ringe politiet. De kan kontakte de som jobber på stedet slik at du slipper igjennom. Det gjør vi på ambulansen.

Har planer om dette, men tar tid å ringe den ene parten før den andre parten ringer den ene parten igjen om du skjønne, er sånn typ 5-10 stegninger på veien mot sykehuset, men regner med det ordner seg men at det tar tid, hehe

Nei. Var helt vanlig på dagen og våknet med rier midt på natten med begge to.
Nå har jeg følelsen av at han her kommer før termin, så det blir spennende å se [emoji4]

Har planer om dette, men tar tid å ringe den ene parten før den andre parten ringer den ene parten igjen om du skjønne, er sånn typ 5-10 stegninger på veien mot sykehuset, men regner med det ordner seg men at det tar tid, hehe

Hei min erfaring at dette går fort når man trenger det. Og de ordner alle på en gang. Då står de kalt i neste segningsted når du kommer.

Ingen varsel med mine 3. Eller med nr 2 gikk jeg med maserier i 2 dager før det tok seg opp.

Men jeg er alltid seint ute og gar pakket fødebaggen samme dag eller noen få dager i forkant. Så kanskje underbevistheten min vet mer enn jeg :)

Back
Topp