Sterk Blogg... !!

*Tone*mamma til to*

Glad i forumet
Dette er en blogg om en gutt som ble hengende fast i en sklie med et hoppestrikk om halsen, gutten er nå hjerneskadet.
Moren skriver blogg om dagene og tiden som har godt. Er verdt og lese.

Tenk over hva dere har liggende av snorer, feks fra persienner og løse ledninger.. Det er så lite som skal til. Er ikke alltid man tenker over farene av vanlige ting man har om kring seg!!!

Ære være di sterke foreldrene og storebroren.

www.kjempendaniel.blogspot.com

Jeg får så vondt av å vite at familier går igjennom sånne ting.[&o]
Det gjør meg så bevisst på at det ikke finnes noen garantier[:(]

[&o][:o][:(] Så trist ...

ORIGINAL: forvirretmor

ORIGINAL: lykkepillen

Det er ikke de fra Blindheim vel?[8|]

jo...

ORIGINAL: *Tone*mamma til to*

ORIGINAL: lykkepillen

Det er ikke de fra Blindheim vel?[8|]

jo...

Jeg så det tilslutt... De hadde vært på eikenosen..
Uff.. husker så innmari godt det der... Bestevenninna mi si datter går jo i den bhg der...[&o]

jeg gråter og gråter. Blir så utrøstelig lei meg og takker høyere makter for hver dag jeg har sammen med lille gullet mitt. For en grusom opplevelse og for en sterk familie som jobber seg tilbake. Sender dem alle gode tanker.

uff for en sterk blogg[:(][:(][:(]
Nydelig gutt han er.

blei så trist når jeg leste litt av den bloggen[:(] klarer ikke å lese hele engang for jeg blir bare så utrulig lei meg på deres vegne og tenker med en gang på " hva hadde jeg gjort/tenkt om det skulle skje oss"[:(] syns så synd i familien og den stakkars uskyldige nydelige lille gutten og storebroren..

[:(]

Jeg fikser virkelig ikke å lese sånn jeg... [8|] Bare griner og snørrer! Det gjør meg så vondt at noen skal oppleve det og ikke minst bevisst på at ingen har noen garantier for hva som kan skje... [:(]

Åå.. For en vakker gutt! Virkelig vakker! ..det er så meningsløst at det skal skje slike fatale ulykker med barna våre! Jeg får helt vondt.. :(

ORIGINAL: rodstilk

Åå.. For en vakker gutt! Virkelig vakker! ..det er så meningsløst at det skal skje slike fatale ulykker med barna våre! Jeg får helt vondt.. :(

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg får så ufattelig vondt av den lille gutten som var helt frisk, men som fikk snudd livet sitt helt opp ned på bare ett øyeblikk. SÅ fort kan det altså skje :(

Lille, vakre gutten! Tenk så fort livet kan snu...[:(][:(]

Back
Topp