Sterk baby.. :)

Vinterbaby15

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Lillepia er så sterk. Skvetter skikkelig når hun sparker og kjenner foten er blitt stor. ;) Lo litt når andre sa bare vent det blir verre tidligere. Men de hadde jammen rett, hamrer ned i sofaen/madrassen når jeg ligger på siden.

Flere som skvetter av lille i magen? :p

Ja, jeg kommenterte det faktisk i stad til samboeren at jeg tror mini kommer til å være sterk når han blir født, for det er virkelig kraft i sparkene og bevegelsene hans nå! Flere kvelder jeg føler meg helt mørbanka pga all bevegelsen, og i kveld verker det ene ribbeinet mitt etter å ha vært utsatt for spark i hele kveld :P Men jeg nyter den følelsen :)

Skvatt nettopp skikkelig i sofaen her selv.. Hva hun egentlig driver med lurer jeg virkelig på! Det "krafses" langt der nede!! :P
Kjenner ikke mye spark lenger da.. Hun presser seg mest utover ++ så MYE aktivitet

Skvatt nettopp skikkelig i sofaen her selv.. Hva hun egentlig driver med lurer jeg virkelig på! Det "krafses" langt der nede!! :P
Kjenner ikke mye spark lenger da.. Hun presser seg mest utover ++ så MYE aktivitet

Hihi har også hatt en lang periode det ikke var så mye spark men at hun liksom stakk ut med rompa eller ryggen her og der. :p Men nå er hun i full gang med sterke spark igjen :)

Ja :-P merker han begynner å få liten plass å at han er sterk :-)
Åsså gjør det så vanvittig vondt, han har jo selfølgelig funnet favorittplass, så han dytter rumpa å sparker hardt mot ribbeina mine på venstre siden nesten hele tiden :-P

Er mest bevegelser her også for tida. Merker godt at hun er sterk. Kommer ofte en kul ut fra magen :p
Kam bli overrasket til tider her også, men nyter det :)

Hihi har også hatt en lang periode det ikke var så mye spark men at hun liksom stakk ut med rompa eller ryggen her og der. :p Men nå er hun i full gang med sterke spark igjen :)
Tror ikke hun har plass til de store sparkene lenger jeg altså! Er jo fortsatt noen spark, men lite ja;)

Ikke mye sparking her heller, men fikk et velrettet et i går kveld - hvor jeg følte foten hans ville gjennom mageskinnet:-) I kveld har det vært veldig mye aktivitet, som i bevegelser, og krafsing langt nedi der! Det iler rett som det er ned i underlivet! Skikkelig ubehagelig, men nyter å kjenne liv da. Når han holder på med disse turnøktene så bølger magen:-) Og så tror jeg han hikker innimellom, da magen hopper og det tikker inni der... En herlig tid dette:-)

Sitter selv på jobb og hopper i stolen pga. harde spark :D
De som kommer helt ute i ene siden er vonde, spesielt hvis jeg ligger på den siden. Og så får jeg noen nede i blæren/underlivet som gjør at det stikker og jeg tror jeg skal tisse på meg :P
Er fascinerende å se på magen når hun holder på sånn! Koselig også, men synd at det ofte fører til kynnere...

Lille frøkna har begynt å jobbe seg oppover, så har nesten begynt å bli støl i ribbeina etter alt de får gjennomgå :P

Det er tidvis vondt når hun sparker / romsterer inni her . Så sterk frøken ja;p

Kjentes ut som lillemann skulle komme ut på siden av magen da jeg våknet i dag. Det bulet ut to steder på venstre side, og når jeg begynte å stryke på magen ble det full romstering der inne :P

Jaaa! :p han er så sterk.. og av og til sparker han OG slår samtidig på hver sin side, så ubehagelig :p

Jaaa! :p han er så sterk.. og av og til sparker han OG slår samtidig på hver sin side, så ubehagelig :p

Hahah samme her! På hver side av magen. Og det er akkurat som at magen er videre nå enn før (magemusklene delt seg?)
Så det sparkes og slås skikkelig langt ut på hver side :p

Back
Topp