Sterilisert, men positiv test? *bilde*

Den ser da veldig positiv ut. Innenfor tidsfristen?

Prøver å legge til bilde, usikker på om det går. Noen som har erfaringer. ??Steriliserte meg for 2 år siden, men forsinket mens så tok test...
https://linksharing.samsungcloud.com/phr4mTS491FI

Hva tror dere??
Hei, har hørt om ei som ble gravid etter hun steriliserte seg, men da vare det svangerskap utenfor livmoren. Men vet ikke om det var etter så lang tid? Din var jo veldig positiv! Ville forhørt meg med lege kjapt :Heartbigred

Hei, har hørt om ei som ble gravid etter hun steriliserte seg, men da vare det svangerskap utenfor livmoren. Men vet ikke om det var etter så lang tid? Din var jo veldig positiv! Ville forhørt meg med lege kjapt :Heartbigred
Oi såpass, nå fikk jeg enda mer klump i magen. Skal ta ny test og kontakte lege! Mye miksa følelsee her nå

Hvordan går dette an? :wideyed:

Den var positiv ja, greit å forhøre seg med lege og få henvisning til ultralyd muligens?

Hvordan går dette an? :wideyed:
Det kan oppstå fistelgang mellom livmor og eggleder :bag: Det er også dokumentert at eggceller har «vandret» fra eggleder og over til livmor:wacky::schocked028

"Sikkerheten mot å bli gravid er ikke 100 prosent ved sterilisering, verken for menn eller kvinner. Både sædleder og eggleder kan gro sammen igjen, eller inngrepet kan være utført feil. I løpet av de første fem årene etter sterilisering av kvinner blir cirka én prosent gravide. Etter fem år oppstår det så godt som aldri svangerskap. Blant de svangerskapene som opptrer, er ett av fem utenfor livmoren."
- Snl.no

Er jo maks uflaks da o.o 1%..
Men siden så mye som 1/5 blir gravide utenfor livmoren da, så burde det jo bli henvist relativt tidlig til ultralyd uansett..??
Neste fredag blir litt sent, du burde ringe og snakke en gang til med legekontoret, nevn bekymring for exu, for da blir det brått mer akutt.

Back
Topp