Sterilisering

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Noen andre her som har tenkt tanken?
Jeg skal det under ks. De anbefaler jo ikke føer en 3 ks og siden jeg ikke kan bruke hormon preparat i prevensjon og av kobberspriral og cerazetta blør jeg helt ekstremt og mister så mye blod ser jeg det som eneste mulighet for meg.. :/

Her er det mannen som skal gjøre jobben, han er klar for å gå og klippe strengen nå! Jeg har insistert på at han skal vente til ungen kommer ut og vi vet at alt er bra ;-)

Jeg er redd for vis om, tidlig død på baby, så ville jeg sikkert prøvd å fått en ny med tiden. Jeg er også ferdig men barn etter denne, men tørr ikke å gjøre det enda. Evt får mannen gjøre det, enklere inngrep og enklere å ordne om en angrer.

Mannen vil at eg skal få da gjort etter ks, men eg nekte! Da e han så ikkje vil ha fleire, så då får han klippa strengen. Mindre omfattande inngrep på mannen ;)

Dette blir mitt 3 keisersnitt, så da kan de vel like gjerne bare kutte over.. Men syns det er litt vanskelig å så ja til det. Går man inn i overgangsalderen nå hvis man gjør det??

Aldri i verden om jeg skal gjøre det eller om mannen får lov! ja gjør man ikke det da? Kroppen vil jo slutte med hormonproduksjonen..

Dette blir mitt 3 keisersnitt, så da kan de vel like gjerne bare kutte over.. Men syns det er litt vanskelig å så ja til det. Går man inn i overgangsalderen nå hvis man gjør det??

Nei det er kun vis man fjerner livmoren det. Ikke av sterilisering :)
Sånn jeg for min del som ikke får brukt prevensjon og de gjør bare 3 ks så vil jeg det istedefor å måtte ta abort resten av livet:)

Sånn jeg for min del som ikke får brukt prevensjon og de gjør bare 3 ks så vil jeg det istedefor å måtte ta abort resten av livet:)
Okey :-) Her hos oss går mannen lett og klypper seg, så vi får se hva vi gjør :-)

Kor har du da ifrå, at ein kun kan ha 3 ks? Veit da va sånn før i tio, men ikkje no lenger :)

Går jo ann å bruke prevensjon uten hormoner da... jeg kan heller ikke bruke p-piller men styrer el med å ta temperatur med systemet til pfc. Funker kjempebra.

Mannen vurderer det, men det blir ikke med det første nei. Vi venter nå nr 2, men han har 2 fra før i tillegg så han føler han har nok barn nå :p og det skjønner jeg :D

Kor har du da ifrå, at ein kun kan ha 3 ks? Veit da va sånn før i tio, men ikkje no lenger :)
Jeg tror ikke heller at regelen er maks 3 snitt, de anbefaler vel utifra livmors stand etter snitt, om den tåler enda en graviditet eller ikke (tror jeg). For vår del så skal vi ikke ha flere enn 3 små :-)

Går jo ann å bruke prevensjon uten hormoner da... jeg kan heller ikke bruke p-piller men styrer el med å ta temperatur med systemet til pfc. Funker kjempebra.

Som skrevet over så blør jeg enormt mye ved prevensjon uten hormoner, som gjør at jeg mister mye blod, får lav hb og fungerer ikke i hverdagen pga det:) og når det er hver 4 uke så funker det dårlig dessverre:( skikkelig dritt men..

Jeg fikk beskjed om det etter ks på nr 2, så der har jeg det ifra:)
Hmm, merkelig. Eg har og hatt 2 ks, men fekk ikkje beskjed om at da va max 3. Fekk derimot beskjed om at da burde gå minst 1 år før ny graviditet pga arret...ups! minsten e 7 mnd og eg e 7 veke på vei :P

Som skrevet over så blør jeg enormt mye ved prevensjon uten hormoner, som gjør at jeg mister mye blod, får lav hb og fungerer ikke i hverdagen pga det:) og når det er hver 4 uke så funker det dårlig dessverre:( skikkelig dritt men..

Forsto ikke at det var det du mente... Det er jo dritt da :-(

Noen andre her som har tenkt tanken?
Jeg skal det under ks. De anbefaler jo ikke føer en 3 ks og siden jeg ikke kan bruke hormon preparat i prevensjon og av kobberspriral og cerazetta blør jeg helt ekstremt og mister så mye blod ser jeg det som eneste mulighet for meg.. :/

Jeg har vert inne på tanken ja men ikke tatt en avgjørelse, dette blir nr 4.
Men dette med max 3 ks er nok forskjellig praksis på. Jeg vet om en som har tatt fler enn det, hun har 6 barn og vist eg ikke tar heeelt feil så er alle med KS :)

Vel, om det et så fatt at en kvinne nå ha KS (og etter to, og definitivt tre, må hun nok det fordi livmoren ikke tåler fødsel) og hun blir gravid.... Ja så må du vi KS da.

At legene ikke vil anbefale flere barn er nok sant, men de kan ikke pålegge.

Akkurat som de sa minst et år til oioioi som ikke ventet et halvt engang og hva kan legen gjøre med det?

Back
Topp