Sterilisering I forbindelse med bukplastikk

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Er det mulig troe dere?:-) Får bukplastikk dekket av staten, så hadde jo Vært kjekt å slå to fluer I en smekk;-)

Sniker litt nå. Det er jo snakk om to vidt forskjellige operasjoner, utført av helt forskjellige kirurgspesialister (plastikk og obstetrikk) så det kan kanskje bli litt vanskelig? Men det skadder vel ikke å spørre :-)

Jg vet ikke, i utgpk er jo sterilisering noe en må betale for selv, men du får høre med dem:)

Ville gjort med dem - må nok betale for det selv, men når de først skal inn og styre, så rart jo greit å få tatt alt på en gang.

De som skal ha KS får det gjerne gjort i samme slengen :)

De som skal ha KS får det gjerne gjort i samme slengen :)

Litt utanfor tema, men det stemmer at man får spm om det vel ks. Synast det var veldig rart å ta stilling til det, når ein skal få eit barn. Hos meg hadde dei gløymt svare og spurde igjen rett før operasjonen. Heilt merkelig å svare på det 10 min ein får helse på babyen sin! Men forstår jo at det er slik..

Som noen andre sa over her, er to ulike operasjonersom blir gjort av ulike kirurger.. Er ikke alle steder hvor det blir utført plastisk kirurgi jeg hadde turt å gjøre andre ting..
Skader ikke å høre, men ville forsikret meg om kvalifikasjonene på sterilisering før jeg hadde bestemt meg på "to fluer i en smekk"!

Det er samme kirurg som har operert meg tidligere I en annen sammenheng (ikke plastisk kirurgi), kanskje jeg burde bekymre meg? :-p

Det er samme kirurg som har operert meg tidligere I en annen sammenheng (ikke plastisk kirurgi), kanskje jeg burde bekymre meg? :-p
Er vell kanskje en gastrokirurg da? Er det i krs? Mange kirurger har jo gjort ulike operasjoner under sin "treningstid", men jeg tror ikke jeg ville gjort det selv..

Er vell kanskje en gastrokirurg da? Er det i krs? Mange kirurger har jo gjort ulike operasjoner under sin "treningstid", men jeg tror ikke jeg ville gjort det selv..
Nei, blir I Flekkefjord :-)

Spurte legen min I går, og det var ikke noe som gjøres I samme operasjon, da man ved bukplastikk ikke må gjennom bukveggen:-) så da blir det mannens oppgave;-)

Spurte legen min I går, og det var ikke noe som gjøres I samme operasjon, da man ved bukplastikk ikke må gjennom bukveggen:) så da blir det mannens oppgave;-)
Kjekt å ha en mann som går med på det da :)

Han har egentlig sagt nei frem til nå. Men det er kun fordi han gruer seg til å være våken mens andre holder på der nede;-) glad han har snudd:-)

Han har egentlig sagt nei frem til nå. Men det er kun fordi han gruer seg til å være våken mens andre holder på der nede;-) glad han har snudd:)
Ja, det er jo mest praktisk når han gjør det :) får de bare lokalbedøvelse altså?

Ja, så jeg skjønner jo at han ikke ser frem til det:-P

Back
Topp