Er det mulig troe dere?
Får bukplastikk dekket av staten, så hadde jo Vært kjekt å slå to fluer I en smekk;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De som skal ha KS får det gjerne gjort i samme slengen![]()
Er vell kanskje en gastrokirurg da? Er det i krs? Mange kirurger har jo gjort ulike operasjoner under sin "treningstid", men jeg tror ikke jeg ville gjort det selv..Det er samme kirurg som har operert meg tidligere I en annen sammenheng (ikke plastisk kirurgi), kanskje jeg burde bekymre meg?![]()
Nei, blir I FlekkefjordEr vell kanskje en gastrokirurg da? Er det i krs? Mange kirurger har jo gjort ulike operasjoner under sin "treningstid", men jeg tror ikke jeg ville gjort det selv..
Da hadde jeg ikke gjort det...Nei, blir I Flekkefjord![]()
Kjekt å ha en mann som går med på det daSpurte legen min I går, og det var ikke noe som gjøres I samme operasjon, da man ved bukplastikk ikke må gjennom bukveggenså da blir det mannens oppgave;-)
Ja, det er jo mest praktisk når han gjør detHan har egentlig sagt nei frem til nå. Men det er kun fordi han gruer seg til å være våken mens andre holder på der nede;-) glad han har snudd![]()