sterilisering av menn

4xS

Forumet er livet
VIP
noen som vet om dem kan kjøre bil hjem sjøl etter sterilisering? eller må dem ha med sjåfør?

ma da være noen her som har steriliserte menn?

Har ikke peiling,men husker at svogeren min gikk som en gammel cowboy de første dagene etterpå..

Ellers fikk vi kasterert bikkja i går,og han er garantert ikke i kjørbar stand .

hihi 

Han kan fint kjøre hjem selv. Da er han bedøvet, så da gjør det ikke så vondt :P

Men viktig å ta det med ro de første dagene. Jo mer de annstrenger seg, jo lengre vil det gjøre vondt.

Kom over dette innlegget .

Kjenner et par der mannen kanskje må gjennom en slik operasjon ufrivillig grunnet sykdom .

Er en slik operasjon et stort inngrep men en kommer hjem same dag ?

Har en mye smerter og hvor lenge ?

Hvor lenge er det vanlig å være sykemld ?

Spesielle ting en må ta hensyn til ? 

Som sagt er det et kanskje ufrillig inngrep og jeg bare lurer litt om dette .

Litt greitt å vite litt slik at en vet litt , viss dette paret må gjennom denne prosessen ! 

Mann min kunne ha kjørt selv, men lurer på om jeg faktisk kjørte den turen hjem mener jeg. Jeg var med for å passe litt på han :)

Hadde to stk på jobb som gjorde det (ikke samtidig da), og de kjørte hjem... Dette var en kjøretur på 3 timer, og det gikk veldig greit!!

lucillen skrev:

Kom over dette innlegget .

Kjenner et par der mannen kanskje må gjennom en slik operasjon ufrivillig grunnet sykdom .

Er en slik operasjon et stort inngrep men en kommer hjem same dag ?

Har en mye smerter og hvor lenge ?

Hvor lenge er det vanlig å være sykemld ?

Spesielle ting en må ta hensyn til ? 

Som sagt er det et kanskje ufrillig inngrep og jeg bare lurer litt om dette .

Litt greitt å vite litt slik at en vet litt , viss dette paret må gjennom denne prosessen ! 

http://nhi.no/foreldre-og-barn/foreldre/prevensjon/sterilisering-mann-5450.html?page=5

MICAmor skrev:
Har ikke peiling,men husker at svogeren min gikk som en gammel cowboy de første dagene etterpå..

Ellers fikk vi kasterert bikkja i går,og han er garantert ikke i kjørbar stand .

Ha ha, fantastisk;)

ble til at jeg kjørte hjem, for han ville ha meg med men han hadde nok fint klart å kjøre sjøl

Back
Topp